Vad gör vi? Del CCII

Slocknade på sängen när jag kom hem. Har en förkylning på gång, så riktigt trött
Hade missade samtal på mobilen och ett sms från jobbet, när jag sov
Samhall vill att jag ska jobba på Max imorgon så jag får kliva upp ännu tidigare, börjar 6.30
Men jag slutar och går hem när allt är klart där vid 9.30
Så hem och sova lite då
 
Tog med pålle till brevlådan, på bete och äppeljakt innan han fick löshoppa. Kändes lagom att stå där i mitten medans han fräste runt som en dåre och hoppade sitt lilla hinder. 😅
Han piggar alltid upp den lilla gosiga galningen. 😍
IMG_0010.jpeg
 
Har pluggat ett par timmar. Trött. Huvudet är trött och hotar med repressalier, men jag måste pusha. Lite till. Nåväl, klart för idag. Middag, sen diska och duscha innan sängen.
 
Innan en sväng till stallet- vilodag idag med då jag inte är helt i form-; dammsög undervåningen och trappen men det räckte för att svetten skulle rinna tydligen och jag kan ju inte påstå det var särskilt mycket att dammsuga då jag gjorde det för några dagar sedan men var väl varm av lunchen innan med då jag till och med lyckades bränna gommen 😆.
Avslutar kvällen med god fruktsallad med bla höstens första satsumas och lite mörk lindchoklad med apelsin 😋.
 
Somnade när jag kom hem (efter en timmes samtal med arbetskamrat som bytt jobb :love: ). Helt färdig. Imorgon ska jag till mammografin och få clips insatt i bröstet. Jag hoppas att det bara är ett som det står i journalen. 😬 Har fått lugnande men jag behöver köra så det blir ju inte så bra.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 089
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 358
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 175
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 737
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp