Vad gör vi? Del CCII

Sonen har fått ballonger och pakethög, så glad och tacksam. Tror att jag fått 23 ”tack snälla mamma!” redan. 🥹

Han ska snart till skolan medan jag måste åka. På materinköpsrunda till jobbet då Postnord strulat till leveransen och skickat tillbaka det jag beställt. (Utan att först avisera att de fanns att hämta..)
Dessutom måste jag lägga ut pengarna själv, vilket känns mindre kul iom flera tusenlappar, men förhoppningsvis kan de vara lite smidiga på ekonomiavdelningen och betala ut dem typ pronto. 😅😬

Dimmigt och kyligt ute, love it! 😍
 
Va till provtagningen nu på morgonen. De frågade hur jag mådde, de såg ju att jag inte var som vanligt.
Skit svarade jag, men berättade att jag träffat doktor x som konstaterat att jag var frisk.
Sen bröt jag ihop och grät.

De övertalade envist mig att träffa en annan doktor och den ena gick iväg. Kom tillbaka och sa att överläkaren lyssnat på anteckningarna och hört vad jag sagt. Detta var inte acceptabelt enligt honom.
13.15 ska jag träffa läkare. En annan läkare.
Sitter här och är tårögd av lättnad, och tacksamhet för de fantastiska kvinnorna på provtagningen.
 
Barnet är i skolan.
Tvättmaskinen är förberedd. Ska bara lägga in stall- och träningskläder sen.
Diskmaskinen är igång.
Jag har tagit fram handlakassar.
Strax ska jag till stallet och därefter till Willys. Sen duscha, skriva packlista och börja packa inför helgen och äta lunch.

Nu är den svåraste säsongen att packa inför. Det kan vara allt från fyra grader och ösregn till 23 grader och strålande sol. Måste dessutom packa snålt eftersom vi är många människor som ska få plats.
 
Framförde klagomål på en tjänst. Jag upplever att jag gjort vad jag kunnat för att underlätta för personen som utförde tjänsten men fick ändå stå ut med skäll och anklagan när denne inte kunde följa tydliga instruktioner. Nu fick jag jätteångest efteråt för att personen har mitt telefonnummer, namn och min adress och önskar att jag bara höll tyst istället 😣
 
Varit i grannstaden och handlat material, roligt faktiskt men nu hoppas jag att pengarna kommer tillbaka snart eftersom det verkligen drog iväg. 😅🙈

Tog med mig sonen till affären så att han fick köpa lite fika dagen till ära, vi såg FJORTON polisbilar vid Ica. 😅 Sonen överlycklig och själv blev jag svettig och började fundera på om inte den där drinken jag drack för 10+ år sedan ändå skulle ge utslag om jag fick blåsa. Fullt rimligt som ni hör. 😆🙈
 
Varit i grannstaden och handlat material, roligt faktiskt men nu hoppas jag att pengarna kommer tillbaka snart eftersom det verkligen drog iväg. 😅🙈

Tog med mig sonen till affären så att han fick köpa lite fika dagen till ära, vi såg FJORTON polisbilar vid Ica. 😅 Sonen överlycklig och själv blev jag svettig och började fundera på om inte den där drinken jag drack för 10+ år sedan ändå skulle ge utslag om jag fick blåsa. Fullt rimligt som ni hör. 😆🙈
Jag såg tolv polisbussar igår. Fast det var utanför en polisstation iofs. :) Brukar bara stå enstaka vanliga polisbilar där så jag funderade på om de hade nåt speciellt för sig.
Läste på Facebook att de har tydligen trafikvecka nu och kollar extra många fordon.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 089
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 358
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 175
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 737
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp