Vad gör vi? Del CCII

Hemma från en lång skoldag. Är aptrött men behöver fortsätta med matten. Nytt prov om två veckor och än så länge förstår jag ingenting..
Men kvalitetsteknik-kursen är rolig iaf och känns betydligt mer hanterbar. Värre med produktionstekniken.. Men den tar jag tag i till veckan.
 
Nu ska jag äta mat och sen duscha och sätta igång tvättmaskinen.
Ikväll ska jag till Trelleborg och se på sista träningen inför helgens fotbolls-SM :)
 
Insättning av clips var inte så farligt. Imorgon blir jag chipmärkt i magen istället, endokrin behandling så tja välkommen klimakteriet. Typ. Men nu gör jag iaf något, det är bättre än att vänta. Har tid hos peruk-ställe nästa vecka men det är risk att jag behöver boka om eftersom planen är att sätta in venport innan första behandlingen. Men det är ju bara att boka om i så fall.

Men jösses vad gräsligt dyrt det är med peruk! Och avgiften för att prova ut den osv äter upp hela rekvisitionen från regionen.
 
Den här förbaskade ångesten. Idag började marken gunga när jag stod på scen inför hela företaget. Jag tänkte att benen helt säkert kommer att vika sig, eller så kommer jag behöva sätta mig ner innan det händer. Två värdelösa alternativ när man väl står där. Jag försöker överleva mitt arbetsliv med den här sociala ångesten som växt fram och det sista jag behöver är att vara hon som svimmade på konferensen för all framtid i det här företaget. Men jag ställde mig mer bredbent och fick fäste efter ett tag. Lyckades säga några riktigt bra saker. Nu är det över och jag känner en lättnad över att den här perioden när jag behöver stå på scen är över för den här gången. Stolt över allt jag har gjort trots att det har varit som det varit. Nu ska jag snart ta ett glas vin, och mentalt säga hejdå till året som varit. I morgon blickar jag bara framåt.
 
Jahapp.. Läkaren ringde och jag har malignt melanom. Ska opereras på fredag redan. Känns både bra och läskigt att de skyndar på allt så väldigt. Blir så himla orolig att det ska sprida sig etc. Hade varit skönt att ha sambon här nu. Eller att inte ha flyttat 15 mil från alla vänner/familj typ. :(
 
Den här förbaskade ångesten. Idag började marken gunga när jag stod på scen inför hela företaget. Jag tänkte att benen helt säkert kommer att vika sig, eller så kommer jag behöva sätta mig ner innan det händer. Två värdelösa alternativ när man väl står där. Jag försöker överleva mitt arbetsliv med den här sociala ångesten som växt fram och det sista jag behöver är att vara hon som svimmade på konferensen för all framtid i det här företaget. Men jag ställde mig mer bredbent och fick fäste efter ett tag. Lyckades säga några riktigt bra saker. Nu är det över och jag känner en lättnad över att den här perioden när jag behöver stå på scen är över för den här gången. Stolt över allt jag har gjort trots att det har varit som det varit. Nu ska jag snart ta ett glas vin, och mentalt säga hejdå till året som varit. I morgon blickar jag bara framåt.
Heja dig! :heart
 
Jahapp.. Läkaren ringde och jag har malignt melanom. Ska opereras på fredag redan. Känns både bra och läskigt att de skyndar på allt så väldigt. Blir så himla orolig att det ska sprida sig etc. Hade varit skönt att ha sambon här nu. Eller att inte ha flyttat 15 mil från alla vänner/familj typ. :(
Stor kram. ❤️
 
Jahapp.. Läkaren ringde och jag har malignt melanom. Ska opereras på fredag redan. Känns både bra och läskigt att de skyndar på allt så väldigt. Blir så himla orolig att det ska sprida sig etc. Hade varit skönt att ha sambon här nu. Eller att inte ha flyttat 15 mil från alla vänner/familj typ. :(
Nä men fy. Tänker på dig.
 
Man behöver gråta en skvätt när någon berättar att man har cancer 🩷🤗
Tack! :heart Har inte berättat för någon mer än Buke än. Vill att folk ska få komma hem från jobb/möten etc först.
Vet inte om jag ska berätta för sambon som är i DK på jobb. Vill inte att han ska gå runt och vara orolig eller släppa allt för att åka hem. Men får väl berätta ikväll iaf antar jag..
 
@tuaphua

ecab0aef353e8967ac68edb99ccb695b.gif
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 084
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 341
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 159
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 726
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp