Vad gör vi? Del CCII

Ätit, kycklingben och tomatsallad. Megara försökte smaka och smällde till min hand så jag skulle tappa det 😼

Hon fäller fö som en tok och när vi gosar får jag fullt av små bruna hår i näsan och munnen. Att hon är en korthårig burma utan underull är en sanning med modifikation. Plus att hon sätter vinterpäls trots att temperaturen är konstant. Antar att det är något genetiskt trots att hon hör hemma i Burma.
 
Vet inte om jag håller på och blir förkyld... Just nu känns det så, men det kan vara att jag är vansinnigt trött efter jobbet också... Har tandläkartid på tisdag som i så fall måste avbokas imorgon. Hoppas på att en natts sömn ska göra det bättre med allt.
 
Nybadad och lagt mig igen. Varulven låg och drömde om något när jag gick till badrummet, han låg och ryckte och lät men vaknade tyvärr när jag gick till badrummet. Hoppas det var trevligt och utan stentrappor.
 
Blä känns som en förkylning lurar och uj; vi började se på serien Yellowstone i fredags- förrgår- och vi är redan inne på andra säsongen, snacka om att man fastnar, så bra! 😊. Men nu hög tid att sova inför ny vecka 😴.
 
Lyssnar på brasiliansk jazz och väntar på att tröttheten ska infinna sig. Känns som att det kommer att bli svårt att sova ikväll eftersom jag ska iväg på ett väldigt spännande Lusitano-äventyr imorgon, vilket jag är både nervös och förväntansfull inför, men jag hoppas kunna få några timmars sömn med hjälp av melantonin + ljudbok i alla fall :)
 
Vaknade efter elva och kan inte somna om.
Ligger och stör mig på saker som jag ändå inte kan göra ngt åt nu.
Magen är dessutom lite sur efter alla godsaker idag.
Och varmt är det.
 
Om jag inte sorterar mina e-böcker så sorterar jag mina musikfiler. Som hängt med sedan napster dagarna när det tog några timmar att ladda ner en 3 mb musikfil på ett 33.6 modem. Kommer ihåg hur mina telefonräkningar bokstavligen tiodubblades och att ingen någonsin fick tag på mig eftersom det var konstant upptaget. Good times.

De har följt med från dator till dator, från hårddisk till hårddisk och gud vet hur många dator/hårddisk krascher.

Har en himla massa filer med varken artist eller album, bara låttiteln. Har en fil som enbart heter, Jolene och är på vad jag tror är på ryska.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 084
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 341
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 159
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 726
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp