Vad gör vi? Del CCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska stänga vädringsfönstret för året, går omkring med mjukisbyxor och en kofta och t-shirt. Men kollade just temperaturen, även givet att den hänger i solskenet så är det 17 grader ute. Men det känns kyligare. Kanske ändå ska ta fram vinterduntäcket. Jag sover så mycket bättre när det är svalare ute, men kan av förklarliga skäl inte ha mitt sovrumsfönster öppet.
 
Var ute och handlade lite grejer, bland annat kattsand och kattmat vilket är ganska tungt. Släpade upp allt och när jag satte ner det i hallen sprack byxorna :rofl:
Skrattade för mig själv. Visste att det var på gång att bli hål så det var ingen chock. Bättre hemma än på jobbet, eller i affären :laugh:
 
Sitter på verandan och njuter av höstsolen. Äter det sista av äppelpajen som bakades häromdagen och funderar över livet.
Den ständiga livskrisen gör sig påmind, ännu mer sedan jag träffade på min fd kollega häromdagen. Funderar över vilka möjligheter jag har att skapa förutsättningar för det liv jag önskar leva, men känner att jag sitter fast. Vilket ger ångest. Blörk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 700
Senast: Mia_R
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
57 58 59
Svar
1 167
· Visningar
32 488
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 933
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Gift vid första ögonkastet 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp