Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klickade igång luftvärmepumpen i morse. Vi har haft nollgradigt i natt så bara 17,4 grader i huset. Kändes lite fuktigt och rått.Upptäckte precis att vi visst har värme i elementen nu!
Vet inte men tycker det känns något överdrivet. Det är enligt väderprognosen ca 7 grader ute på nätterna, och nästan 20 grader på dagarna. Vi har precis slutat ha vädringsfönstren öppna dygnet runt, men det är ju knappast som att det varit kallt hemma.
Vet inte hur varmt vi haft det här hemma. Varmt iaf. I tidigare lägenheter jag bott i, då har värmen kickat igång först när det varit ungefär nollgradigt ute.Jag klickade igång luftvärmepumpen i morse. Vi har haft nollgradigt i natt så bara 17,4 grader i huset. Kändes lite fuktigt och rått.
Ett halvkilo lingon plockar man snabbt förhand i bajspåse eller liknande, gör det!Såg massor med fina lingon igår men har ingen plockare, undrar om jag orkar plocka för hand i en påse?