Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har blivit så seg på morgonen.
Men tog mig ut och avverkade en dryg halvmil även om det kändes segt.
Sen har jag ätit rester hos päronen och nu ska vi se på nya Snuten i Hollywood.
 
Jag är i stugan och såg att mina stora fönster var rätt skitiga, vipps hade jag torkar insidan och utsidan men märkte att det var en del skit mellan glasen också. Nu har jag torkat alla ytor på ett av fönstren och har ett kvar men jag blev otroligt hungrig och lite lat 😥

Ska försöka ta mig igenom det sista innan jag ger upp och om jag skriver här känns det troligare att det blir av 😁

PXL_20240715_130627417.MP.jpg
 
Uppe innan tuppen i vanlig ordning, men det var ju skönt på det sättet att vi kunde åka och handla i typ folktom affär. 😁

Var iväg en sväng nu på eftermiddagen också, levererade en äggkläckare till en fellow hönstok och passade på att köpa nya skor till sonen. Till hans lycka fanns de i grönt, favoritfärgen.
En varsin glass på vägen hem blev toppen också och svart dags att börja laga kvällsmat.
 
Lyssnar lite halvengagerat på ett webinar och njuter av utsikten. Dagens kontor är så att säga inte helt otrevligt. Vi har varit på våra portugisiska vänners bröllop i helgen och bestämde oss för att stanna några dagar extra och jobba härifrån. Märklig upplevelse att känna sanden mellan tårna medan man skriver mail till chefen :D

20240715_152122.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
61 62 63
Svar
1 248
· Visningar
37 454
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 262
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp