Vad gör vi? Del CCII

Jag ligger i sängen och gosar med hunden. Hon fick duscha ikväll och blev lite frusen efter det, så hon ligger under täcket och sover med huvudet på min arm. 🥰
Annars brukar hon mest sova vid fotändan, mellan mina ben eller på min mage. Det här är mycket mysigare! 😍
 
Biljetten bokad .Var 200 dyrare idag .När jag klickade på betala så gick det upp 1000kr .Kollade runt på dom andra sidorna jag hade uppe och det var lika där .Blir i Bangkok i 4 dagar .En lagom semester
 
Insättning av clips var inte så farligt. Imorgon blir jag chipmärkt i magen istället, endokrin behandling så tja välkommen klimakteriet. Typ. Men nu gör jag iaf något, det är bättre än att vänta. Har tid hos peruk-ställe nästa vecka men det är risk att jag behöver boka om eftersom planen är att sätta in venport innan första behandlingen. Men det är ju bara att boka om i så fall.

Men jösses vad gräsligt dyrt det är med peruk! Och avgiften för att prova ut den osv äter upp hela rekvisitionen från regionen.
Jag struntade i peruk, jag insåg att jag trivdes rätt bra med naket huvud och gick på mössor när jag frös. Ibörjan orkade jag inte ens tänka på fler besök och sen trivdes jag bra ändå.
 
Åh nej, fy vilket tufft besked :( Jag håller tummarna för att det går bra! ❤️ Skönt att sambon är på väg hem, så att du inte behöver vara ensam i det.
Tack! Det känns faktiskt skönt att han kom hem ändå. Både som support och som avledande genom att vara rolig. Tur att jag blev tillsammans med en så rolig clown ändå! 🤡❤️
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 094
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 366
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 182
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp