Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått en promenad till stallet. Kom upp en grävling ur diket precis framför mig 😅
Jag slog nog något rekord i baklängeshopp och tänkte bara på det man fick höra som barn, de biter tills det krasar 😱
Den blev dock lika rädd som jag och försvann snabbt samma väg den kom.
 
Gått en promenad till stallet. Kom upp en grävling ur diket precis framför mig 😅
Jag slog nog något rekord i baklängeshopp och tänkte bara på det man fick höra som barn, de biter tills det krasar 😱
Den blev dock lika rädd som jag och försvann snabbt samma väg den kom.
Vi hade mycket grävlingar runt husen när vi var barn och då hade vi knäckebröd i fickan när vi var ute kvällstid.😉
 
Haha, jag minns att man skulle ha gummistövlar med knäckebröd i för att vara säker 😆
Jag fått väl förlita mig på att jag är en jävel på att springa snabbt och att de fortsätter vara rädda för mig 😁
Vi hörde kottar i stövlarna 🤣
Dock testade jag aldrig
 
Vinkade precis av sambon som åker på Biltemas invigning i sin nya skräddarsydda kostym från Hongkong.
Undrar om de blir bjudna på korv?
 
Min morbror var och hälsade på lite nu på eftermiddagen. Var nåt år sen sist. Han har inte haft kontakt med släkten på typ femtio år, men nu har han och min mamma kontakt igen.
Kul att träffa honom och prata lite.

Nu är både jag och sonen trötta. Sonen har somnat, jag får väl vara vaken några timmar till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 285
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
31 32 33
Svar
647
· Visningar
18 478
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 066
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp