Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en på det stora hela väldigt bra dag på jobbet med superglada nya kunder, gamla glada stamkunder och en extremt god glass som mellanmål på rasten. Men nu är jag trött(!) och ser inte alls fram emot att ha öppningspass imorgon. Det känns nog bättre när jag ätit klart min middag. Ska se om sambon vill slötitta på något lättsamt på tv med mig. Eller så sätter jag på mig hörlurar och tittar på sådant jag gillar som han är fullständigt ointresserad av... Det är också ganska lockande.
 
Helt slut i kroppen efter att jag lekt med röjsågen i två dagar och då har jag kanske klippt 1/5 av tomten, om ens det! 😳 Orkade faktiskt inte dra igång den igen när tanken blev tom. Så slut i axlarna, måste försöka anpassa selen bättre i morgon. :cautious:
Dela upp det på flera dagar istället om det går. Låter som du har stor tomt?
 
Hmm.. jag ligger i sängen. Hörde katten kräkas i hallen. Satte mig upp och hela världen börjar snurra. La mig ner igen, och nu känns det lite bättre. Det är inte så bra att inte kunna komma upp ur sängen när man har en liten bebis hemma..

Har skickat meddelande till maken, men han jobbar så det kan dröja innan han ser det..
 
Hmm.. jag ligger i sängen. Hörde katten kräkas i hallen. Satte mig upp och hela världen börjar snurra. La mig ner igen, och nu känns det lite bättre. Det är inte så bra att inte kunna komma upp ur sängen när man har en liten bebis hemma..

Har skickat meddelande till maken, men han jobbar så det kan dröja innan han ser det..

Tror du att du kan ha hjärnskakning? Du borde nog se till att få hem honom pronto.
 
Min hjärna tar livet av mig. Läste en annons om loppis. På vägen mot Hinsebergs anstalt.
Genast började jag fundera på om jobba på anstalten skulle vara nåt för mig.
Jag har inte ens funderat på att byta karriär.
 
Jag tror det.. Jag har ringt och pratat in ett meddelande, men han har inte telefonen på sig när han jobbar (men han borde ha rast snart). Försöker få tag i nån som kan tänkas ha kontaktuppgifter till hans vårdtagare eller kund eller de nu kallar det.

Var rädd om dig och får du inte tag på honom så överväg 112. Du har ju lilleman att tänka på också.
 
Efter något glas vin och chips är jag plötsligt pigg igenO_o Så nu är jag mer "i solemnly swear that i am up to no good" än att faktiskt sova om en halvtimme. Vilket är väl.... bra? Kanske. Eventuellt. Hade tänkt mina mer avancerade onda planer till imorron :o:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 300
Senast: tanten
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
31 32 33
Svar
656
· Visningar
18 875
Senast: Sirap
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp