Vad gör vi? Del CCIII

Jag har väntat och väntat på att våra päronträd ska ge frukt. De är så höga att man bara når det som ramlar av. Och de är SÅ goda. Men jag hittar max ett per dag. Hjortarna tar dem på nätterna. Morr..
Det såg ut som att bara tomtens släde saknades bakom dem inatt. 😅
IMG_0613.jpeg
 
Jag är fortfarande ätandes på min lunchtallrik och ska iväg inom en timme. Bör duschat. Börja alltid i extremt god tid med presenter där du inte vet hur mycket tid det kan gå åt... Äh. Inte ens jag lär följa det rådet i framtiden och nu är tiden knapp:o:nailbiting:
 
Enda nackdelen med att inte ha kört dammsugaren på några dagar är att jag får tömma den var 5 minut.
Sa jag att katten fäller och hunden med?
Trots att jag borstar en massa
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
507
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 321
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 761
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
970
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp