Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova. Bra jag har en stor säng för plötsligt ska barn och djur sova här 🤷‍♀️ Fast just nu ligger katten på en stol bredvid, han passerade nyss min mage. Och jag trodde han skulle mysa lite - icke så!

Innan dess ”hjälpte” han till genom att jaga det sovande barnets fötter och vara allmänt galen 😅
 
Jag behöver inte ställa något larm imorgon och det är bara jag och djuren i lägenheten. Det känns så vansinnigt skönt. Om jag känner för att gå till gymmet gör jag det, annars ska jag verkligen bara ta hand om alla djur imorgon. Inget jobb, inga måsten, ingenting.
 
Borde flytta till Sydkorea då jag läste i annan tråd att det är lite barnafödande där. Jag orkar inte med barn. O så föräldrar som tror att alla gillar deras skrika barn, att de är guds gåva till hela samhället... Sånt tänker jag på medan jag diarieför tillstånd för ordningsvakter.
 
Svettigt att gå uppför backen (drog upp den tomma soptunnan) hos sambons systers familj 😅. Lite kyligare idag så fick fasen ont i halsen av ansträngningen och flåsigt 🤣. Stukade foten har ju inte gjort att jag kunnat hålla igång som vanligt lixom 🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 274
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
632
· Visningar
18 003
Senast: Mia_R
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp