Vad gör vi? Del CXCIX

Alltid lika tungt när det börjar närma sig slutet 💔.
Angående tagelsmycken har du en jätteduktig tillverkare av sådana här i tråden
Jag tror det är hennes hemsida jag hamnat på. Om jag inte minns fel. Jättefina smycken!

Har du kollat tänderna nyss? Minsta lilla vass kant gör att min häst äter dåligt. ♥️
I april. Då såg de helt ok ut med tanke på hans ålder. Men han hade tappat några tänder. Och jag kommer inte göra något åt det, hur hemskt det än låter.
 
Tvättat av utemöblerna
Nu när det är kattsäkrat kan jag använda dem mer.
Ska bli skönt.
Kan ju inte sitta där i solen bara.
Då blir jag kasslerrutig
 
Var i väg 2 mil och letade efter skor jag visste att jag inte skulle hitta. Godis var det som kom med hem.
Läser och nu börjar snart travet i Halmstad.
 
Kört slut på två tankningar till röjsågen men fick ge mig, iaf för stunden. Jag fick huvudvärk och ont i axlarna. Min snälla granne ryckte igång den första gången och när den var varm klarade jag att dra igång den själv med min onda hand. Nu paus, ätit en tallrik yoghurt med havreringar och en klick hallonsylt, tog en kaka till efterrätt. :d
 
Happy 4th of July!

82684d9a678400a50168c6931bb6f690.jpg


I dag ar vi alla patriotiska "over here".
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
10 664
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
62 094
Senast: Bonita4
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp