Dreglar din katt?

Dreglar din katt när den är gosig?


  • Antal omröstningsdeltagare
    59
  • Omröstning stängd .

Wille

Trådstartare
Båda mina katter dreglar när de är extra gosiga. Det kan droppa saliv från dem. Men det förekommer endast när de är på supergosigt humör, aldrig annars.

Det fenomenet har jag inte träffat på tidigare. Så jag tänkte kolla hur vanligt det är att gosiga katter dreglar. Fler än en katt i hushållet kan ge mer än ett svar.
 
En av stallkatterna är glad för att slabba :love:

1000015020.jpg
 
Senast ändrad:
Iaf en av våra dreglar en hel del när han är väldigt kelen, vilken han är ofta. En annan gör det med men inte lika ofta då hon är ganska skygg (viltfångad).
 
Lillan dreglar lite när det är väldigt mysigt.

Lillebror började dregla betydligt mer efter att han fått huggtänderna i överkäken borttagna. Tror att det berodde på att han hade ett litet underbett som kom fram betydligt mer då.

En av svärföräldrarnas katter dreglar verkligen så att det rinner när det är väldigt gosigt.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: ufot
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 065
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Överväger att skaffa katt framledes och vill rota i de olika raserna som intresserar mig! Är uppvuxen med birmor och allihopa hade...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 123
Senast: Bluefish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp