Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit frukost och sitter nu och dricker te. Funderar på vad vi ska hitta på idag. Sonen behöver nya skor så eventuellt pallrar vi oss iväg till stadium outlet. Men isåfall blir det nog till Uppsala trots att det är längre, men då kan vi ta lite loppisar samtidigt. 🤓 skulle behöva till Ikea också, så det hade ju passat fint att göra samtidigt. 🤔
Vi får se!

Upptäckte att jag har en färdigsydd sovdrake som jag helt missat att fota och lägga ut också, så ska ta tag i att fota den och lägga ut till försäljning. Vore ju sjukt skönt att bli av med de jag har. De är skrymmande! 🙈
 
Fick sova länge idag, ända till klockan sex!

Sitter med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska göra idag. Måste åka till huvudorten och hämta medicin till katten. Annars inget planerat. Rätt skönt.

Ska ta ett varv förbi stallet också och pussa ponny.
 
Dricker kaffe och ska snart åka till besiktningen. Jag hoppas att den är godkänd nu, och jag vet inte alls vad jag ska ge min exman som tack. Han gillar mest att dricka grogg och spela dator när han är ledig men han är endast ledig 1 dag i veckan när han inte har barnen och då byter vi barnvecka.
 
Nu börjar väntan på att få svar gällande remiss… Min förhoppning är att dom bara skickar den, men eventuellt så kommer jag behöva träffa läkare (gyn) först. Tyvärr har dom bytt journalsystem men förhoppningsvis har dom tillgång till det gamla. Jag har dock kvar journalerna i papperskopior, vilket jag också skrev till dem.
 
Semesterdagen började med att sonen väckte mig halv sju efter att ha dygnat. Den andra hade oxå gjort det och jag fick ta snacket om att sluta dygna och att det är dags och vända tillbaka!

Jag fick en kram och en fråga om jag kunde bjuda på pannkakor. Såklart så vi hade en härlig stund i köket.

Spelade lite gitarr och tränade på fingerspelsteknik och sen när fingrarna var ömma zickzackade jag ett par shorts. (Gör allt för att dom inte ska somna;))

Snart blir jag hämtad för att gå på lunch med en kär pensionerad kollega.
 
Sitter bra på ett fik nära tågspåren så det är lugnt och mysigt 🥰. God apelsinjuice på glasflaskaoch karamellmuffins och sambon valde kardemummabulle och cappuccino som de gör sånt där fint hjärta på 😍. Jag avstod den då vi drack kaffe hemma och på tåget som ingick i frukosten på vägen upp; är tillräckligt speedad med resfeber 🤣😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 274
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
632
· Visningar
18 003
Senast: Mia_R
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp