Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Taggad för att putsa fönster idag. Naturligtvis regnar det (7.0 mm enligt smhi) men känns som mer än häromdagen när det var 39. Får vänta tills det slutar, kanske städa lite istället. Men känner mig extremt opepp.
 
Så glad jag blir för din skull :heart
Tack! :heart
Det känns verkligen som att det blev den bästa lösningen utefter hur förutsättningarna ser ut, så jag är jättenöjd med hur det blev :)

En riktigt bra husläkare kan man (nästan) inte åka för långt för. Jag behöll min i tjugo år även när jag flyttade och bytte inte till en närmare mottagning förrän han gick i pension vid 75 års ålder. Efter det har jag haft svårt att hitta en bra husläkare.
Ja, verkligen! Det har tagit några år att hitta rätt, men jag har sådan "tur" just nu att jag har en jättebra läkare på VC och på psykiatrin. Den VC jag är listad på är kass, men jag vägrar byta pga min läkare där är så bra. VC-läkaren har dessutom ett barn med autism, så hon förstår autism på ett helt annat sätt och ser att allt inte bara är autismens fel 😅 Det är psykiatrimottagningen som ska stänga efter sommaren och eftersom vi fortfarande håller på att prova ut rätt ADHD-medicin och rätt dos känns det extra skönt att inte behöva byta läkare :)
 
Har gjort korv stroganoff och nu ska jag äta. Därefter göra kyckling med paprika- och vitlökssås.
Sen är det nog lagom att duscha. Då bör håret hinna torka hyggligt innan det är läggdags.
 
Åh semester i två dagar igen. Hade i mitt huvud planerat en trip till sprintermästaren men ser ut som att det hellre blir tv-soffan
 
Kronborg Helsingör idag

IMG_20240703_123428.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 275
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
636
· Visningar
18 131
Senast: alazzi
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp