Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker hota mig själv till att skicka ett meddelande innan jag får äta mina tacos. Det går... jävligt dåligt. Ibland undrar jag över mina ideer faktiskt:confused: Funkar uppenbarligen inte riktigt att hota sig själv... any takers? :sneaky::rofl:
 
Kom nyss hem, haft en mysig dag. Dock extremt jobbigt att köra bil när ac:n bestämt sig för att inte funka. :down:
Ska försöka få den andra bilen besiktigad i dagarna så kan jag köra den istället om den går igenom.

Nu natta barn och sedan skriva en ”to do-list”på saker som behöver göras, stort och smått. Att få stryka är bästa känslan! 😁
Sen blir det ett par timmar med beställningar innan sängen. 😊
 
Ätit grillmarinerade revbensspjäll, tomater, knipplök, citronsorbet och körsbär. Mätt och glad över denna egenkomponerade måltid. Grubblar som alltid över varför jag blir hungrig av att äta.
 
Kom nyss hem, haft en mysig dag. Dock extremt jobbigt att köra bil när ac:n bestämt sig för att inte funka. :down:
Ska försöka få den andra bilen besiktigad i dagarna så kan jag köra den istället om den går igenom.

Nu natta barn och sedan skriva en ”to do-list”på saker som behöver göras, stort och smått. Att få stryka är bästa känslan! 😁
Sen blir det ett par timmar med beställningar innan sängen. 😊
Förstår dig ang AC. Körde utan fungerande AC sommaren 2018 🙃
 
Någon i vår kommun ska ha drunknat i en pool.☹️
Efter ett tag så kom det fram att det var en man runt 50.
Eftersom det är en liten kommun är det jobbigt innan man vet om det var någon man kände. Men jag är tacksam över att det inte var ett barn.
 
Försöker hota mig själv till att skicka ett meddelande innan jag får äta mina tacos. Det går... jävligt dåligt. Ibland undrar jag över mina ideer faktiskt:confused: Funkar uppenbarligen inte riktigt att hota sig själv... any takers? :sneaky::rofl:
Tror mig ha skrivit klart det! Mina tacos hägrar...


för inte måste man väl skicka saker också :nailbiting::o:rolleyes:
 
Har löst korsord. Ska inte lösa alla på en gång så jag har kvar några hela månaden. Kommer nog att få en korsordstidning senare i veckan också. Känns lite stressigt, inte så roligt längre men bra när hjärnan stressar upp. Nåt att fokusera på.
Funderar på att vika lite tvätt, tvättade två maskiner idag. Jippii!! Måste vika lite åt gången pga ryggont.
Är trött. :sleep:
 
Gamla Bettan har varit inne på service :heart Nu saknas bara en spole till undertråden sen går ingenting i hemmet säkert längre.

IMG_6873.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 274
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
633
· Visningar
18 003
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp