Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått tummen ur r*ven och fått ner några dahlior i rabattlådorna jag byggt. Skönt! Ska se om jag har material hemma för att bygga en eller två till för resten av plantorna.

Kånkat ut en kasse dvd:er till förrådet också, flera kvar såklart men iaf en mindre inne. 😁
 
Biblio är en fantastisk app!
Jag älskar numera ljudböcker! Gratis och lätt användarvänligt.


Sen räknade jag efter nu har jag lagt ner ca 1350 minuter (90 dagar gånger 15 minuter) på att försöka spela gitarr.

Det är inte lätt att lära sig nya saker när man närmar sig 50.
 
Vandrar längs byväg
Det fullkomligt bolmar av mörka fjärilar i den oklippta dikesrenen. De är så snabba och skygga att jag i te hinner se. Mer än att vingarna är mörka med brunare ljusare undersida. (Hann se en som satte sig på ett älggräs).
Hittills har de bolmat längs vägen i ca 800 m
:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 274
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
632
· Visningar
18 003
Senast: Mia_R
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp