Vad gör vi? Del CXCIX

Det regnade hela dagen och kvällen igår. Lätt regn med stora droppar. Summerat i regnmätaren: 8 mm. :meh:

Tack och lov ska det komma lite mer i eckan. Allt är kruttorrt och skulle jag klippt gräset skulle gräsmattan vara död. Nu är jag tacksam för att jag lät den växa.

Värmen verkar också ge sig. Jublar över det för då blir jag inte inlåst inomhus längre. :banana:
 
Ligger och vilar i godan ro när jag hör en lastbil utanför huset. Kommer på att det är måndag så det är inte sophämtning + det är fel tid i månaden. Kliver upp och får på mig lite kläder och går ut med hundarna. Skrämmer upp en kille som kommit för att tömma avloppstanken och får visa honom var den är, bland alla brännässlor. :bag:

Jag har varken fått brev, sms eller mail från kommunen att de skulle komma idag så det var ju tur att jag var hemma. De är tydligen väldigt dåliga på att meddela i förväg när de ska komma. :meh:
 
Har beställt några olika SPF, i hopp om att jag ska ha hemma för resten av säsongen sen (men det beror på hur lång sommaren blir...).
 
Ligger i sängen och drar mig innan möte.

Härlig helg med hoppning på Stadion, och F1 igår kväll. Men stressad inför jobbvecka. Vill inte, vill bara vara ledig nu.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
10 664
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
62 094
Senast: Bonita4
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp