Vad gör vi? Del CXCIX

Har givit upp tillfälligt att hitta min kniv. Jaja, jag har iaf en kvar. Den får väl diskas varje gång jag ätit. Den dyker säkert upp lite oväntat. Hittade min reserv penna när jag letade, som vanligt, efter något helt annat.
 
Har givit upp tillfälligt att hitta min kniv. Jaja, jag har iaf en kvar. Den får väl diskas varje gång jag ätit. Den dyker säkert upp lite oväntat. Hittade min reserv penna när jag letade, som vanligt, efter något helt annat.
Det finns en jättesmart uppfinning som jag tycker du ska skaffa dig. Vem vet, du har kanske rent av hört talas om den men inte riktigt vetat vad du ska använda den till?
1719763057583.png


Det finns även de med utbytbara bits och spärrskaft, så kan du fortsätta använda dina matknivar till, tada, att skära maten när du ska äta. :idea:
 
Det finns en jättesmart uppfinning som jag tycker du ska skaffa dig. Vem vet, du har kanske rent av hört talas om den men inte riktigt vetat vad du ska använda den till? Visa bifogad fil 148391

Det finns även de med utbytbara bits och spärrskaft, så kan du fortsätta använda dina matknivar till, tada, att skära maten när du ska äta. :idea:

Jag har massor av dem, men när jag inte hittar några bitar eller skruvmejslar som passar så blir det lite svårt :angel:
 
Har givit upp tillfälligt att hitta min kniv. Jaja, jag har iaf en kvar. Den får väl diskas varje gång jag ätit. Den dyker säkert upp lite oväntat. Hittade min reserv penna när jag letade, som vanligt, efter något helt annat.
Men är det inte farligt med att du har skarpa saker nånstans o du har en katt? Hade aldrig vågat ha sånt ”nånstans” när jag har djur.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
739
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
10 355
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
62 003
Senast: Bonita4
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
549

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Perlino
  • OS Hoppning 2024
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp