Vad gör vi? Del CXCIX

Ömkar blöt hund. Han hade diarre när vi var i hundparken ocgh eftersom minst 70 % av all päls är på svans och bakben så var det mycket som var söligt. Det blev halvtvätt av honom när vi kom hem. Inte hans favoritsyssla. Speciellt som han är rädd för fönen så han måste självtorka.

SMHI påstår att det regnar men det är mest enstaka droppar. Hoppas det stannar så. Skulle behöva köra ved.
 
Det tar jag, men hjälper marginellt tyvärr.
Ipren hjälper ibland, men då får jag magkatarr istället.
Ipren funkar inte för mig av samma orsak, men av någon anledning så funkar Diklofenak att ta, får inte magkatarr av den trots acetylsalicylsyran. Har djupinfiltrerad endometrios samt adenomyos och behöver bara ta cirka tre tabletter under menstruation, kompletterar med paracetamol.
 
Här har det just börjat stillsamt droppa. Allt enligt SMHI som förutspådde regn from klockan två. 39.9, upp från 32 i går. Jag har lagt disk i blöt och tänker tillbringa tiden med att diska och städa. Inte direkt världens mest upphetsande sysslor.
 
Här har det just börjat stillsamt droppa. Allt enligt SMHI som förutspådde regn from klockan två. 39.9, upp från 32 i går. Jag har lagt disk i blöt och tänker tillbringa tiden med att diska och städa. Inte direkt världens mest upphetsande sysslor.
Vi ska få 22 ml och sedan uppehåll i fyra dagar med lägre temperaturer. Ska nog ta en vilodag i morgon och sedan roa mig med att köra röjsåg och köra bort en massa skräp.
 
Bio på Filmstaden snart
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1719750102542.jpg
    FB_IMG_1719750102542.jpg
    121,3 KB · Visningar: 9
Ipren funkar inte för mig av samma orsak, men av någon anledning så funkar Diklofenak att ta, får inte magkatarr av den trots acetylsalicylsyran. Har djupinfiltrerad endometrios samt adenomyos och behöver bara ta cirka tre tabletter under menstruation, kompletterar med paracetamol.
Det fungerar tyvärr inte för mig, men tack för tipset iaf. Ska kanske undersöka om det kan fungera med något hormonellt ändå.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
725
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
10 232
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
61 906
Senast: Bonita4
·
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp