Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma. Åkte och handlade körsbär idag och slank in på Lidl på vägen hem. Hade lite svåra och krångliga samtal idag på morgonen så det var skönt att åka iväg. Soligt men blåsigt och ganska kallt.
 
Är en aning upprörd då skolan verkar ha sjabblat sig. Ska jag vara sysslolös och utan inkomst (utöver den lilla lönen) en månad pga deras misstag?!?! Så jag missar påfyllnadskursen pga dem. Inte första gången de sjabblar sig 😡. Nåja mejlat får vi se.
 
Jag äter kladdkaka med sojagrädde och ett berg av smultron. (Och några blåbär) :d
1000009631.jpg
 
Sambons första semesterdag blev en sväng in till stan och ett antal butiker; bland annat Lager 157 där vi fyllde på med lite nytt bla tre stycken regnjackor för 157 kr/st istället för 300 👍 och en liter jordgubbar på Maxi (så nu har karln med varit där för första gången med sen flytten 😄)för bara 25 kr (bra pris mot när jag betalade 70 för samma mängd...) kunde jag självklart inte låta bli att köpa 😍.
 
När man behöver markisen nere meeeen skitblåsten får tag under den....Yey...Måste det verkligen vara halv jäkla storm mitt i sommaren... Skräpväder (förutom solen då! Det är skönt efter gårdagens regn!).
 
Det har varit lite mycket ett bra tag nu. Sambo åkte till DK i morse. Så idag har jag haft rehab typ. 😅 Har bara lyssnat på ljudbok, umgåtts med hundarna etc. Hade tänkt städa inför gäster imorgon. Men skiter i det och gör det imorgon innan de kommer. Nu ska jag bara ligga i soffan med små hundkompisar på mig, se serie och äta massa gott. 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 274
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
633
· Visningar
18 003
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 035
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp