Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drömt så jag var helt slut när jag vaknade.
Hjälpt en elev och kolla gymnasieintag. Inte så kul när det krånglar när de vill veta om de har kommit in.
Joggat en dryg femma i halvt storm.
Nu dusch, bok och trav innan det blir fotboll. På tv alltså.
 
Vad jag gör just nu :heart

IMG_6716.jpeg
 
Äter frukost på jobbet, banan, hallon och blåbär med yoghurt och havreringar med nötter.

Tog som vanligt in hästarna i morse och åkte sedan hem och la mig igen efter att hundarna och katterna fått matt. Gläntade på rullgardinen för att få in mer luft och drog igång fläkten, somnade och vaknade yrvaket av larmet. Tittade förskräckt på klockan och trodde först att jag glömt hästarna men lugnade ner mig snabbt.

Passade på att svänga förbi Byggmax och köpa ett par spånbalar på väg till jobbet.
 
Sov till efter 10 idag. Äntligen tycks kortisonet jag fick i torsdags gått ur kroppen! Vet inte varför jag blir så speedad av det men det kanske är en vanlig biverkning?
 
Varit ute i trädgården och planterat lite, planerat lite. Jag funderar på att vara med på 1000 trädgårdar nästa år, men do vill jag ha lite bättre ordning på saker och ting. Alla andra har ju så fint och överdådigt!
Men jag gillar min täppa.
IMG_20240629_125321.jpg
 
Varit ute i trädgården och planterat lite, planerat lite. Jag funderar på att vara med på 1000 trädgårdar nästa år, men do vill jag ha lite bättre ordning på saker och ting. Alla andra har ju så fint och överdådigt!
Men jag gillar min täppa.
Visa bifogad fil 148311

1000 trädgårdar är bara vartannat år, jag försökte anmäla mig förra året men det gick liksom inte 🙈
 
1000 trädgårdar är bara vartannat år, jag försökte anmäla mig förra året men det gick liksom inte 🙈
Oj är det! Där ser man vilken koll jag har :bag: Men det var ju bra, då har jag mer tid att få ordning på trädgården. Med andra ord, mer tid att köpa mer växter som jag inte har nån plan för.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 272
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
30 31 32
Svar
628
· Visningar
17 804
Senast: Lilla
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 033
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp