Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag har jag varit trött. Är väl för gammal för att vara uppe sent och dricka drinkar.😉
Åt kycklingkebab och ris med pappas aioli till och det kändes som en riktigt bakosmåltid. Var egentligen inte bakis men kroppen sa att den ville ha fett.
Lite komiskt så var jag på bolaget. Är bjuden på middag hos en arbetskompis i morgon så jag var tvungen att inhandla lite cider.
Nu tittar jag på OS-invigningen litegrann samtidigt som jag läser. En bok skriven 1993.
IMG_9711.jpeg
 
Båda bilarna har blivit rena inuti och utanpå, det var inte en dag för tidigt :angel: Dagen gick också åt till dammsugning, skruvat upp nya fönsterfoder till ett fönster som vi bytte när det var vinter (och således återanvände de gamla fram tills nu när det varit målarväder), fixat det sista på entretrappan och påbörjat trappbygget till altanen, stall och veckohandling. Känner mig en aning trött nu ;)
 
Den här dagen tänker jag stryka ur almanackan :mad:
Jag är ju tvungen att ta ganska stor dos antihistamin för sticket och det gör att jag blir segtrött och grymt förvirrad. Armbågen är dubbel i storlek och både gör ont, kliar och spänner i skinnet.
Jag tycker grymt synd om mig :( *ynk-ynk*
 
Den här dagen tänker jag stryka ur almanackan :mad:
Jag är ju tvungen att ta ganska stor dos antihistamin för sticket och det gör att jag blir segtrött och grymt förvirrad. Armbågen är dubbel i storlek och både gör ont, kliar och spänner i skinnet.
Jag tycker grymt synd om mig :( *ynk-ynk*
Du kan behöva åka in med den till jourcentral eller liknande, och få antibiotica, dom kan nämligen vara skitiga och då får man en jätte reaktion, på mig svullnade halva låret upp och blev rött,varmt ,smärtsamt och kliigt.
 
Det var fullt med trevliga kunder på jobbet idag, men jag var ändå på tok för trött för att åka till vännens inflyttningsfest efteråt. Istället rastade jag hundarna och kraschade hemma i soffan med en glass. Nu har jag ätit massor(!) av glass och njutit av att det var tyst och lugnt när sambon plötsligt gav sig ut på inlines.

Nu ska vi nog spela lite innan det är dags för nattrastning och säng. Jag ser fram emot att gå och lägga mig senare.
 
Mysig filmkväll med älsklingen 🥰. The Call of The wild från boken av Jack London, fin film och skaldjursfrossa med ett kilo räkor varav hälften rökta och dela på Smirnoff och Smirnoff double black, gott 😋. Medan sambon mumsade vidare på kräftor och öl blev det för mig den goda vattenmelon breezern och provade dumle summermix; hade inte gjort något med lite mer smak men blåbär är nog godast 😋.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 226
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 061
Senast: Gunnar
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 593
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp