Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va ute och åt med min pappa och hans fru. Jag beställde en "grillmacka" det jag fick va en varm macka... är generellt inte speciellt kräsen när det gäller lunch men här blev jag rätt besviken, va ju lika hungrig efteråt dessutom :meh:
Gissar att det inte var likt det här:
1722007123345.jpeg
 
Tittar på nyheterna och blev oväntat glad över den glada parisbon som glatt konstaterade att han får gå upp lite tidigare för att kunna ta sig till jobbet, och att Celine Dion ska uppträda vilket han tyckte skulle bli fantastiskt. Det är så deppigt att även ett så glädjefyllt och fredssyftande evenemang som OS kläs in i dystra rapporter om sabotage, oro, slagna hästar m.m. så det var upplyftande med lite glädje i rutan!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 226
  • Låst
Kropp & Själ Jag gör en tråd om dethär för att jag tycker att det kanske kan vara kul att höra andras erfaren heter! Men jag skulle vilja veta hur...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
9 061
Senast: Gunnar
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 593
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp