Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg i veckan att jag inte har en plan b. Om jag inte klarar provet på den förberedande kursen så kommer jag inte in på dem riktiga utbildningen. Och jag har ingen plan alls för vad jag ska göra om jag inte klarar det.
Inte hunnit noja över det förrän nu. Så nu fick jag världens ångest över det.

Så nu pluggar jag för att distrahera mig och för att det känns som att det är det enda som kan lindra ångesten.
äh plan b är för amatörer. Du löser det här!
 
Du får tycka det. Jag trodde att dagens internetanvändare har mer erfarenhet och kunskap än så.
Jodå, men även om man tycker, tror och antar, kan man uttrycka det bättre och hjälpa sina medmänniskor istället för att kritisera dem.
Man kan ju ge stöd, tips och råd,. istället för att nedvärdera.
Att diskutera på ett forum är en sak, att nedvärdera är en helt annan.
 
Fast de som bara anvander email nar sporadiskt och inte anvander internet till mycket annat an att da och da titta pa buke behover inte ha mer kunskap an sa. Och jag tycker ocksa att det ar tillrackligt manga som hackat om att det ar sa sjalvklart ... vi har alla olika styrkor och svagheter.
Jodå, men även om man tycker, tror och antar, kan man uttrycka det bättre och hjälpa sina medmänniskor istället för att kritisera dem.
Man kan ju ge stöd, tips och råd,. istället för att nedvärdera.
Att diskutera på ett forum är en sak, att nedvärdera är en helt annan.
Fast ni är ju rätt orättvisa som bara går på EN av alla de användare som påpekat hur korkat det är att svara på den där typen av mail? 😅
 
Precis börjat titta på Miss Marple och harnålat klart sista fållen på tunikan. Syr färdigt imorgon.
Funderar på om jag orkar hämta lite körsbär att mumsa på...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 498
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
310
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp