Behöver dressyren en ny förbundskapten? (Utbruten OS i Paris 2024 (dressyr))

Ninnurur

Trådstartare
Vad gör Jan Brink nu för tiden? Skulle han funka som förbundskapten? Eller är han samma skrot och korn?
 
Detta har jag missat helt. Det kommer sluta med att vi får ta "minst illa"....
Fast då kan vi lika gärna behålla Bosse.. Det jag sett är ett gäng år sedan men det var inte kul ens då!.!. Han kanske har ändrats vad vet jag.. Vi kan väl som någon skrev ta in någon från utlandet, det måste väl finnas någon som är hästvänlig!! Jag kan tex tycka Traudi Björling verkar ha väldigt bra syn på träning så då tycker jag att hon i så fall kan vara ett vettigt alternativ. Tränar några i fälttävlans landslag i dressyr.
 
Det är ju ett underbetyg i sig åt dressyrsportens hälsostatus, att man knappt kan komma på ett enda namn på en kompetent människa med integritet, som inte är nere i träsket där inget får förändras eller ifrågasättas utan huvudsaken att man håller sig väl med sina vanliga kompisar och kändisar i sin lilla värld.

Inom landets gränser så verkar det vara Mats Eriksson som hoppet står till då. Traudi verkar iofs också ha integritet så inte mig emot.
 
Rekrytering av förbundskapten från utlandet visst men ser det inte likadant ut överallt?
Det var ju fem ryttare inkallade PK är ju inte ensam var det tex inte Isabell Werth som bestämt hävdade att fotona på bla hennes häst som togs i våras var redigerade?
 

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 015
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Tisdag 30 juli är det dags för dressyrryttarna att göra entré på OS i Paris. Dressyren avgörs över tre klasser. Så här går det till.
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Lördag och en ny lagfinal står på OS-schemat när dressyrens lagmedaljer ska fördelas i Grand Prix Special. Här finns svenska starttider...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff har tagit ut sina trupper i fälttävlan 2024. Nu är siktet inställt på OS i Paris. - Jag är väldigt...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jobb tips?
  • Tjockistråden 4
  • Konstiga komplimanger ni fått!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp