Caroline af UgglasPetter kanske är billigare om vi ska gå på det spåret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Caroline af UgglasPetter kanske är billigare om vi ska gå på det spåret
Caroline af Ugglas
Men vaddå kan det bli sämre än vad det är nu
Men vaddå kan det bli sämre än vad det är nu
ExaktBettlöst samt utan sporrar och spö
Och utan varma svettiga ridkläderBettlöst samt utan sporrar och spö
Han kan förnya dressyren på riktigt tror jagOch utan varma svettiga ridkläder
Är helt enig med digHan kan förnya dressyren på riktigt tror jag
Caroline af Ugglas
PrecisHon är iaf hästtjej...
Det hade varit spännande! Om hon hade lyckats få till en sammanhållning med nytänk hade det varit fantastiskt!Och med Blomberg menar jag Blomgren.....
hota med att rida för Australien eller nåt. (Vilket han gärna fått göra för min del.)
Jo men lite jobbigt att vara Den förbundskaptenen som har ansvar om vår högst rankade ryttare byter land. Eftersom jag är konspiratoriskt lagd så ser jag dock ett samband mellan PKs storhet(svansinne) och att vårt landslag går sämre. Kanske inte finns samband, kanske finns det..Jag tänkte just säga att det vore väl inte någon gigantisk förlust
Det går jättebra att PK rider för en annan nationDet hade varit spännande! Om hon hade lyckats få till en sammanhållning med nytänk hade det varit fantastiskt!
Jag TROR att det absolut svåraste med att vara förbundskapten är att få med PK på tåget. Han glänser inte med framåttänk och min känsla är att han får styra rätt mycket som han vill. Kan som tänka mig att han kan mulna ihop fullständigt och hota med att rida för Australien eller nåt. (Vilket han gärna fått göra för min del.)
Det går jättebra att PK rider för en annan nation
Hans yttrande om ”söta” lagkamrater borde vara tillräckligt för att kicka honom ur laget
Då måste han flytta till Australien så det lär kanske inte händaJo men lite jobbigt att vara Den förbundskaptenen som har ansvar om vår högst rankade ryttare byter land. Eftersom jag är konspiratoriskt lagd så ser jag dock ett samband mellan PKs storhet(svansinne) och att vårt landslag går sämre. Kanske inte finns samband, kanske finns det..