Men han bor väl i Tyskland sen många år?Då måste han flytta till Australien så det lär kanske inte hända
Drygt 25 år tror jag?
Så han borde väl rida för Tyskland då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men han bor väl i Tyskland sen många år?Då måste han flytta till Australien så det lär kanske inte hända
Ja men där lär han inte slå sig in i något lagMen han bor väl i Tyskland sen många år?
Drygt 25 år tror jag?
Så han borde väl rida för Tyskland då
När jag läste ditt inlägg (är lite trött) läste jag att det svåraste är att få personer som är PK (politiskt korrekta) med på tåget. Och ja, det är nog snudd på omöjligtDet hade varit spännande! Om hon hade lyckats få till en sammanhållning med nytänk hade det varit fantastiskt!
Jag TROR att det absolut svåraste med att vara förbundskapten är att få med PK på tåget. Han glänser inte med framåttänk och min känsla är att han får styra rätt mycket som han vill. Kan som tänka mig att han kan mulna ihop fullständigt och hota med att rida för Australien eller nåt. (Vilket han gärna fått göra för min del.)
Vaa inteJa men där lär han inte slå sig in i något lag
Vet inte alls hur det fungerar men tänker just att Lyndal är från Australien. De kanske tar med sig hästarna och flyttar till hennes pärons ö.Då måste han flytta till Australien så det lär kanske inte hända
Jag kollade upp gör jag hade inget bättre för mig och man måste även resa in och bo i landet för att kunna bli medborgare även om kan gift sig med en medborgare, och man måste vara det för att få tävla.Vet inte alls hur det fungerar men tänker just att Lyndal är från Australien. De kanske tar med sig hästarna och flyttar till hennes pärons ö.
Vaa inte
De borde väl bli överlyckliga
Jag kollade upp gör jag hade inget bättre för mig och man måste även resa in och bo i landet för att kunna bli medborgare även om kan gift sig med en medborgare, och man måste vara det för att få tävla.
Hehe lite urspårat detta kanske.
Hans kontrakt går ut vid årsskiftet om jag förstått det rätt.Meeeen tänker Bo Jenå avgå
Jo men alla förbundskaptenerna har fyraårskontrakt fattade jag det som och Jenå har varit kapten sen 2008 så det har ju förlängts ett antal gånger redanHans kontrakt går ut vid årsskiftet om jag förstått det rätt.
Jo men alla förbundskaptenerna har fyraårskontrakt fattade jag det som och Jenå har varit kapten sen 2008 så det har ju förlängts ett antal gånger redan
Känns som om sittande kapten som är kompis med förbundet alltid har förtur
Eller har någon hört någonting om kaptensskifte?
Det hade jag gillat, men tror hon är för obekväm för förbundet, då skulle de ju, ve och fasa, behöva skärpa sigJag hade gärna sett Traudi som förbundskapten!
Det hade jag gillat, men tror hon är för obekväm för förbundet, då skulle de ju, ve och fasa, behöva skärpa sig
Ja och det där är ju ett moment 22 för det behövs någon som vågar vara jätteobekväm och bygga ett lag efter en tydlig vision och inte vara rädd att kliva på nån tå, men en sån kommer inte förbundet släppa fram.Troligen
Men just därför jag vill ha henne, hon vågar vara obekväm.
Tja, enligt SVT skulle han ju vinna silver.Vaa inte
De borde väl bli överlyckliga