Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tumör på 8 kg tror jag nog ingen på buke kan bräcka?Överlevt en dödsdom i cancer.
Tack, @Sel för hjälp med spoiler.Ha, ha. Gud vad vanlig jag är ändå. Vad ni har upplevt spännande saker!
Det jag har gjort som jag hoppas och tror få har gjort hör nog till de mest traumatiska upplevelserna i livet, kanske bäst att jag besparar er dessa...
Gissar att du var något överförfriskad?Dragit ner byxorna och tänkt kissa i ett bönerum?
Var tvungen att googla honom, aldrig hört namnet.Det var många häftiga upplevelser i den här tråden. Jag har levt ett ytterst oäventyrligt liv men så många är vi nog inte som har skrivit en bok ihop med George R.R. Martin, så det får bli mitt bidrag.
Eller var ett barn? 50/50 på den?Gissar att du var något överförfriskad?
Precis som @Unafraid har jag också brutit bäckenet vid en ridolycka. Försökte sitta upp på hästen två gånger precis efteråt antagligen var det chock och adrenalin som gjorde att jag inte kände den enorma smärtan av mitt brutna bäcken. Blev mest irriterad att jag inte kunde stampa ifrån ordentligt med benet och sitta upp på normalt vis. Andra gången skulle jag leta reda på en sten och svimmade när jag försökte kliva upp på stenen. Min enda tanke var att vi behövde tillbaka till stallet. Visade sig också att jag hade diverse andra skador bland annat sakrumfraktur (om man någon gång har slagit i svanskotan så kan man ta den smärtan och gångra med 1000 typ) Det blev ett antal veckor på sjukhus där jag fick lära mig gå igen och ett års rehab.
* mött en björn på ridtur i skogen
* varit med på tv, i När & fjärran. Bodde på samma hotell där Rickard Sjöberg med filmteam bodde i Bulgarien
* brutit lårbenet innan jag fyllt 18
Gissar att du var något överförfriskad?
Eller var ett barn? 50/50 på den?
Hoppning! Egentligen ett odramatiskt fall, tappade balansen efter ett hinder. For med ryggen in i väggen och sen landade jag på knä. När jag skulle resa mig kände jag hur benet gled inuti kroppen, tänkte att höftkulan måste hoppat ur led.Uj lårbenet brukar man ju inte lyckas med så ung, vad hände? Om du vill svara.
Hoppning! Egentligen ett odramatiskt fall, tappade balansen efter ett hinder. For med ryggen in i väggen och sen landade jag på knä. När jag skulle resa mig kände jag hur benet gled inuti kroppen, tänkte att höftkulan måste hoppat ur led.
Skruven sitter kvar och jag är fortfarande halt ibland
Visa bifogad fil 152925
Samma här faktiskt. Jag och bilen blev påkörda av ett tåg. Det brukar man kanske inte komma levande ur. Bäcken, revben o lite annat smått gick sönder. Höften trilskas fortfarande såhär 14 år senare, men jag är glad att jag ens överlevde.Också pajat bäcken men bilolycka istället för ridolycka. Av bilen att dömma "borde" jag dött, kom lindrigt undan ändå