Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här att man kommer att tänka på Mannen på taket.Nu är det ju ingen tävling. Men eftersom ämnet kom upp - så har jag skjutit med kulspruta från polisstationens tak.
Tumlarsafari åkte snabbt upp som plan för nästa sommar! Var på sälsafari i år så det blir ju en bra uppföljning.Hum inte gjort någonting konstigt alls verkar det som.
Åkt helikopter under ospännande förhållanden.
spelat hästpolo
Fått en giraffs långa blåa tunga runt handen på Zoo (vilket var gulligt)
justja hängt mot en bil och pratat med SAS veteraner som livvaktade en prinsessa!
Sett Tumlare i Skåne (vilket är plättlätt eftersom man bara bokar en Tumlarsafari vid kullen )
Lite som taranteller. Jag har drygt trettio men ligger långt i underkant. Runt tvåhundra är helt normalt i hobbyn.har ägt typ 30 reptiler samtidigt, vilket nog är ovanligt bland vanligt folk men i minsta laget bland folk som äger reptiler
Sedan blev jag jagad av poliser på både tak och genom källare. Men innan dess hade jag lyckats ta mig ur famnen på den brandman som höll fast migFått ett rikslarm utfärdat efter mig
Utveckla gärnaSedan blev jag jagad av poliser på både tak och genom källare. Men innan dess hade jag lyckats ta mig ur famnen på den brandman som höll fast mig
Vilken dag den kommer jag aldrig att glömma, skulle gärna göra om det!
Först tänkte jag att det var en bra ide att springa omkring och lattja lite på en helikopterlandningsplats där en helikopter försökte landa - jag vann, helikoptern kunde inte landa förrän jag för första gången den dagen fick en barnvakt i form av en brandman.Utveckla gärna
Först tänkte jag att det var en bra ide att springa omkring och lattja lite på en helikopterlandningsplats där en helikopter försökte landa - jag vann, helikoptern kunde inte landa förrän jag för första gången den dagen fick en barnvakt i form av en brandman.
Sedan puttade, slog och drog jag i en läkare (brandmannen hade lämnat mig) medan läkaren visst försökte ha en genomgång med blåljuspersonalen som var på plats.
Där efter tänkte jag vara beskedlig och hjälpa till - men tydligen var inte min hjälp välkommen Så jag gick och surade i en bil som råkade vara öppen, jag startade den - det tyckte inte polisen om (jag var bara 15) så de kom och tog ut mig och så fick jag ännu en gång en brandman som barnvakt, han höll i mig.
Chillade lite med två brandmän och pratade om gemensamma bekanta tills dess att de slappnade av, då passade jag på att smita. Rikslarmet gick efter mig när jag var hemma hos min mor och rensade hennes skafferi på oboy och mackor!
Mätt och glad återvände jag till centrum för den dagens händelser och en taxichaffis skvallrade för mig att jag var efterlyst Så jag klättrade upp på ett tak och ropade "här är jag till polisen", sedan jagade de mig - jag kände dock till byggnaderna väl, många roliga källare att springa igenom och gömma sig i
Nu var det inte så att jag på riktigt var en sådan här badass-tonåring utan jag var figurant i en skarp blåsljusövning - där jag inte var skadad utan enbart chockad och jag hade fått instruktionerna gör vad du vill - när du vill. Jag fick hela övningen att dra ut på tiden när jag rymde - de måste nämligen säkerställa att alla inblandade blir"utcheckade" ordentligt - det gjorde de aldrig med mig (haha där fick jag dem att kolla över rutinerna) därför gick det också ut rikslarm efter mig som "saknad efter olycka" (ett riktigt larm även om det var övning)
lite Ot men isdala är rivet idagJag har sett ett lodjur ligga på klippan mitt emot tennisplan bakom Isdala i Kortedala. Mormor bodde i de höga blå husen på Kvartsekelsgatan och farmor/farfar bodde på Solståndsgatan så vi gick ofta genom den parken.
Va? Är det sant? Vad finns det där istället då?lite Ot men isdala är rivet idag