Jag föreställer mig att du har litet bättre ingångar där.Jag har iaf åkt polishelikopter. Av allt det där![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föreställer mig att du har litet bättre ingångar där.Jag har iaf åkt polishelikopter. Av allt det där![]()
Snäppet värre!Nu är det ju ingen tävling.Men eftersom ämnet kom upp - så har jag skjutit med kulspruta från polisstationens tak.
Jag har väl egentligen inte gjort någonting själv, bara hamnat i situationen.
-Tomt i postlokalen., In kommer en man med en pistol i handen och lägger upp den på disken. "Kan du kopiera den här?"
Han behövde bildkopia på pistolen i ett försäkringsärende.....jag hann ju tänka lite annat.....
-Haft ett svenskt landslag hemma på grillparty.
-Vandrat runt själv i ett stängt nedsläckt Nordiska Museet några timmar en dag, och höll på att i dunklet ramla över en uppstoppad ren.
Länge sedan alltihop, kanske dags att delta i något nytt....?
När jag läste detta kom jag ju på att jag blivit anklagad för att ha placerat en bomb i Globen på den tiden Stockholm horse show hölls därHörde en man säga att en fanns en bomb på T centralen när jag köpte biljett ur en automat. Ringde såklart polisen och fick snacka med Säpo. Det var speciellt. Fick inte reda på om de fick tag i mannen.
Detta hände för flera år sedan.
Alltså jag läste badat med stringtrosorBadat med stingrockor. Alltså vilda - inte i fångenskap.
Barnet hade just kommit ut, jag hade förlorat en del blod och kort efter ville barnmorskan att jag skulle prova kissa och sedan duscha.@Kristall10: Hur bryter en foten under en förlossning?!![]()
Det där hade jag gärna gjort också. Ja. åtminstone det sista. De två andra kunde ju i alla fall vara intressant och lärorikt.Jag har obducerat en kamel och sondmatat en jättestor landsköldpadda. Har också dykt med två gigantiska och nyfikna valhajar som simmade runt på armlängds avstånd
.
Vilda stringtrosor dessutom!Alltså jag läste badat med stringtrosor![]()
Jag föreställer mig att du har litet bättre ingångar där.Redan när jag fick prova det, på 80-talet, var det väldigt restriktivt för "civilister" utifrån ansvars-/försäkringsfrågor.
Det har jag säkert också gjort. I min ungdom. Numera är det något präktigare stil som gäller.Alltså jag läste badat med stringtrosor![]()
Ett stim sådana vill man inte stöta på i det vildaVilda stringtrosor dessutom!![]()