Jag föreställer mig att du har litet bättre ingångar där. Redan när jag fick prova det, på 80-talet, var det väldigt restriktivt för "civilister" utifrån ansvars-/försäkringsfrågor.Jag har iaf åkt polishelikopter. Av allt det där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föreställer mig att du har litet bättre ingångar där. Redan när jag fick prova det, på 80-talet, var det väldigt restriktivt för "civilister" utifrån ansvars-/försäkringsfrågor.Jag har iaf åkt polishelikopter. Av allt det där
Snäppet värre!Nu är det ju ingen tävling. Men eftersom ämnet kom upp - så har jag skjutit med kulspruta från polisstationens tak.
Jag har väl egentligen inte gjort någonting själv, bara hamnat i situationen.
-Tomt i postlokalen., In kommer en man med en pistol i handen och lägger upp den på disken. "Kan du kopiera den här?"
Han behövde bildkopia på pistolen i ett försäkringsärende.....jag hann ju tänka lite annat.....
-Haft ett svenskt landslag hemma på grillparty.
-Vandrat runt själv i ett stängt nedsläckt Nordiska Museet några timmar en dag, och höll på att i dunklet ramla över en uppstoppad ren.
Länge sedan alltihop, kanske dags att delta i något nytt....?
När jag läste detta kom jag ju på att jag blivit anklagad för att ha placerat en bomb i Globen på den tiden Stockholm horse show hölls där Polisen ringde och frågade vart jag var (på HM Drottninggatan) och berättade att de fått ett tips om att jag placerat en bomb i Globen.Hörde en man säga att en fanns en bomb på T centralen när jag köpte biljett ur en automat. Ringde såklart polisen och fick snacka med Säpo. Det var speciellt. Fick inte reda på om de fick tag i mannen.
Detta hände för flera år sedan.
Alltså jag läste badat med stringtrosorBadat med stingrockor. Alltså vilda - inte i fångenskap.
Barnet hade just kommit ut, jag hade förlorat en del blod och kort efter ville barnmorskan att jag skulle prova kissa och sedan duscha.@Kristall10: Hur bryter en foten under en förlossning?!
Det där hade jag gärna gjort också. Ja. åtminstone det sista. De två andra kunde ju i alla fall vara intressant och lärorikt.Jag har obducerat en kamel och sondmatat en jättestor landsköldpadda . Har också dykt med två gigantiska och nyfikna valhajar som simmade runt på armlängds avstånd .
Vilda stringtrosor dessutom!Alltså jag läste badat med stringtrosor
Jag föreställer mig att du har litet bättre ingångar där. Redan när jag fick prova det, på 80-talet, var det väldigt restriktivt för "civilister" utifrån ansvars-/försäkringsfrågor.
Det har jag säkert också gjort. I min ungdom. Numera är det något präktigare stil som gäller.Alltså jag läste badat med stringtrosor
Ett stim sådana vill man inte stöta på i det vildaVilda stringtrosor dessutom!