Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pållan var himla härlig att köra en sväng 😍. Efter stallet satte jag igång att plantera om några nya kalanchoe och en murgröna och eftersom jag hölls ute och det började regna så bidde jag lite blöter så nu efter att ha dammsugit alla golven ska jag hoppa in i duschen medan sambon hämtar en pizza att dela på till middag 😊
 
Fick reda på att jag blev resurs i den klassen jag hade hoppats på.
Sen åt vi golunch.
Vi avslutade med att planera lite.
Så nu känns det lite bättre även om jag vill vara ledig mera.
IMG_0013.jpeg
 
Brr, fryser av någon anledning trots varm tröja och mysbyxor. Konstigt egentligen hur känslan av att frysa och svettas inte har så mycket med faktisk temperatur att göra.
 
Sen mailar inte polisen om sånt
Nej det gör dom inte men sådant tänker man inte på då man öppnar det och allt ser ok ut vid första anblicken och just Polisen har man lite respekt för .När det kommer något från DHL schenker Postnord då vet man det är skumt och även dom här med att man måste uppdatera sitt virusprogram för det håller på gå ut .Det knepiga är att jag måste ha många virusprogram då det kommer från alla möjliga
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 498
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
310
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp