Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tyckte jag var det bästa när jag flyttade. Att packa upp och få fundera över var jag skulle ha saker och ting. Då var liksom allt det viktigaste färdigt så om jag inte orkade med allt så var det lugnt, hade inte någon egentlig tid att passa med uppackningen, såsom man har med nedpackningen ju.
Jag gillar också den här biten men just nu är det lite överväldigande :D
 
Roar mig med en kombination av städande och tvättstugan samt OS tittande. Kanske skulle äta frukost också...
Nåja, har iaf duschat och tvättat håret. 😇
 
Men det är ju fejk. Varför bryr du dig? Redan första mailet skrek ju fejk, trodde du på att det var sant? Släng skiten och lägg energi på annat i livet?
Problemet att det såg äkta ut med loga och hör polisen av sig blir man lite fundersam men nu skiter jag i det .Länken till Polisen fungerade åxo som var med .När man läst igenom det några gånger förstod man att det inte kan stämma .Blev helt i chock då jag öppnade det och svarade direkt .Bli anklagad för något sådant .Då jag skickat och frågade vad dom menade så kom nästa .Det går väl på automatik skulle jag tro
 
Problemet att det såg äkta ut med loga och hör polisen av sig blir man lite fundersam men nu skiter jag i det .Länken till Polisen fungerade åxo som var med .När man läst igenom det några gånger förstod man att det inte kan stämma .Blev helt i chock då jag öppnade det och svarade direkt .Bli anklagad för något sådant .Då jag skickat och frågade vad dom menade så kom nästa .Det går väl på automatik skulle jag tro
Steg 1 är alltid att kolla avsändaren.
 
Hittade min sport bh. Den hade hamnat under sängen - hur det gick till vet jag inte. Så nu är jag redo för min sjukgymnastik 💪 Ser inte fram emot den, jag håller på att börja tänja mina benmuskler igen och det gör ont när han bänder (ja, jag är en total wuss vad gäller smärta).
 
Har dammsugit och duschat. Tillbaka i soffan.
Kan konstatera att jag definitivt har nån jäkla förkylning/liknande infektion i kroppen. Öm i käkarna, öm och lite stel i resten av kroppen, väldigt smärtkänslig (slog i tårna lite lätt och det kändes som att jag krossade foten, typ..och det gjorde ont i hårbotten att massera in schampo när jag tvättade håret), och allmänt tung i skallen. Woopido. Kom igen nu, immunförsvaret, gör din grej!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp