Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni vet det där jag lite käckt skrev igår om att bita i det sura äpplet med bakningen ikväll? Jag hade kunnat strypa mig själv just nu. Jag är HELT sopslut efter dagen på jobbet och vill helst bara grina. Såatteeee... 🫠
Men måste börja baka ändå, för hinner inte allt imorgon. 😩
 
Har ett paket att hämta i instabox. I det finns goda proteinbars som jag vill ha men har redan ätit en idag så om jag hämtar paketet i morgon istället så har jag proteinbars då.
Guldmedalj till mig 🥇

... men det vattnas så i munnen!!! :arghh:
 
Jag är sopslut men på måndag kör vi igång igen.
Ser fram emot rutiner
Ny medicin har jag med och nu insåg jag att jag glömt ta sprutan för värken idag.
Nåja går bra att ta den imorgon
 
Insåg i veckan att jag inte har en plan b. Om jag inte klarar provet på den förberedande kursen så kommer jag inte in på dem riktiga utbildningen. Och jag har ingen plan alls för vad jag ska göra om jag inte klarar det.
Inte hunnit noja över det förrän nu. Så nu fick jag världens ångest över det.

Så nu pluggar jag för att distrahera mig och för att det känns som att det är det enda som kan lindra ångesten.
 
Insåg i veckan att jag inte har en plan b. Om jag inte klarar provet på den förberedande kursen så kommer jag inte in på dem riktiga utbildningen. Och jag har ingen plan alls för vad jag ska göra om jag inte klarar det.
Inte hunnit noja över det förrän nu. Så nu fick jag världens ångest över det.

Så nu pluggar jag för att distrahera mig och för att det känns som att det är det enda som kan lindra ångesten.
Du fixar det!
 
Förlåt men jag trodde du visste bättre än så. Varför i hela fridens namn skulle polisen använda Gmail? Men men, jag släpper det där nu. Blir bara förundrad över vilka som går på sånt här.
Förlåt, men jag tycker inte att det var så himla snällt skrivit. Någon blir rädd och bekymrad när hen först ser mailet och delar detta. Sedan får personen en massa kommentarer om hur denne borde "fattat bättre.
Vad hände med empati och förståelse?
 
Förlåt, men jag tycker inte att det var så himla snällt skrivit. Någon blir rädd och bekymrad när hen först ser mailet och delar detta. Sedan får personen en massa kommentarer om hur denne borde "fattat bättre.
Vad sägs om empati och förståelse?
Du får tycka det. Jag trodde att dagens internetanvändare har mer erfarenhet och kunskap än så.
 
Sambon blev ju sugen på färska kräftor från hjälmaren till fredagsmyset så då ville jag lyxa till det med fruktfat med nutella 😍👌; älskar att ICA i blacka gör dessa fast i denna hade de glömt mjölkchokladen den här gången 😅.
 

Bifogade filer

  • 20240809_194231.jpg
    20240809_194231.jpg
    336,9 KB · Visningar: 36
Bakar bröd till en födelsedagskorg jag skall fixa ihop imorgon! Livrädd att de blir fel, kan ju inte skära en skiva och smaka direkt :banghead:

Korgen blir filmjölkslimpa med Aprikoser och Valnötter i. En liter lingon plockade idag och gigantiskt med gulingar som jag skickade min mor och far till "vårat" ställe att hämta. Jaa det är hämta som gäller. :rofl:
Å en flaska vin! Funderar på nått mer som ska i.
 
Ibland kommer alla känslor på en och samma gång.
Alla.
Dyker upp huller om buller.
En del förståligt, en del lämnar frågetecken.
En del härliga, andra plågsamma.
Det är som att de inte går att skilja åt.
Kommer en så kommer alla.
Känslostorm.
Ibland önskar jag att jag vore katt.
Men så kommer jag på att de jagar möss.
Och då ångrar jag mig.
 
Du får tycka det. Jag trodde att dagens internetanvändare har mer erfarenhet och kunskap än så.

Fast de som bara anvander email nar sporadiskt och inte anvander internet till mycket annat an att da och da titta pa buke behover inte ha mer kunskap an sa. Och jag tycker ocksa att det ar tillrackligt manga som hackat om att det ar sa sjalvklart ... vi har alla olika styrkor och svagheter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 498
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
310
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp