Vad HAR du gjort som få andra också har gjort?

Tuvstarr

Trådstartare
Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort.

Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller t.o.m. kanske ingen annan gjort?

Jag kommer inte på något för egen del i ögonblicket, ska fundera lite.
 
Åkt polishelikopter, åkt ett pass med en konstflygare i Su-29, åkt klappstol i MD-81 flight deck, rört vid Apollo 10-rymdkapseln, kört mc på Nürburgring och den öppna delen av SPA-banan, gått inuti undertrycksmagasinet till en höghastighetsvindtunnel, varit med i reklamfilm för badskum, gjort radioreklamröster, skjutit .44 Magnum revolver, gått på svartklubb i Shanghai, tävlat hyfsat framgångsrikt gevärsskytte, suttit på kanten av Grand Canyon, dragit loss tomtens släde i Rovaniemi, ätit renskav i en lappkåta med Carola... bland annat. 😂
 
Åkt polishelikopter, åkt ett pass med en konstflygare i Su-29, åkt klappstol i MD-81 flight deck, rört vid Apollo 10-rymdkapseln, kört mc på Nürburgring och den öppna delen av SPA-banan, gått inuti undertrycksmagasinet till en höghastighetsvindtunnel, varit med i reklamfilm för badskum, gjort radioreklamröster, skjutit .44 Magnum revolver, gått på svartklubb i Shanghai, tävlat hyfsat framgångsrikt gevärsskytte, suttit på kanten av Grand Canyon, dragit loss tomtens släde i Rovaniemi, ätit renskav i en lappkåta med Carola... bland annat. 😂

Det som slog mig direkt var: "Var tomten full när han körde fast släden?!" :angel: :rofl:

Ja, jag har jobbat i Finland och även varit i Rovaniemi :D
 
* Har flera gånger tältat i vildmarken i Namibia i områden där det finns (vilda - och nyss sedda - lejon, elefanter, noshörningar och leoparder). Inte nån inhägnad campingplats alltså. Har vaknat och haft en elefant mumsandes på busken vi parkerat tältet vid.
* Har kaskadspytt på golvet på flygplatsen i Addis Abeba. :bag:
* Har sett vilda orangutanger (och elefanter) i primärregnskog på Borneo.

Säkert andra saker med. Men jag är sjukt ressugen för närvarande, så det här var det första jag kom på…
 
Varit med i morgonsoffan i TV (väldigt intressant att se hur man jobbar med att få ihop så varierade ämnen och snabb research för att få allt att både klaffa logistiskt och ha någon form av kvalitet).

Halvdagsutflykt med kronprinsessan i en liten grupp på 6-7 personer.

Fått ratta en radiostudio med instruktioner från tekniker på distans, eftersom jag skulle intervjuas i ett program i en helt annan stad. :D

De mest intressanta sakerna är tyvärr hemligstämplade av en eller annan anledning, och jag känner mig då och då lite märklig om ämnet diskuteras och spekuleras vilt omkring i något samtal och jag inte kan säga ett ord om det. O_o (Och nej, det är inte någon hemlighet för rikets säkerhet ATT jag gjort det, men vad och hur.)
 

Liknande trådar

Tjatter Som rubriken lyder - har ni någon grej som är en sån där "alla andra har gjort det" men inte ni? Nu tänker jag inte stora grejer som att...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
11 679
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
281
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: julgrisen
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 517
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp