Vad HAR du gjort som få andra också har gjort?

Då vet du också svaret. :grin:

:rofl: Jag jobbade i Finland en sommar bla över midsommar (de vinner, det var bara jag som rörde mig i byn på midsommardagen före kl 16) samt varit på FEM i Levi (branschkonferens). De har tydligen styrt upp FEM numera med extra vakter. Det var det inte när jag var där och det var helt galet :angel: Företagen jag var med och representerade hade dessutom båset bredvid baren :D

- Blivit bestulen på saker i ett tält i Östafrika - av en apa.
- Fått höjdsjuka på en inte så hög höjd, drygt 2000 meter.
- Hjälpt en sugga att föda kultingar (jag är inte utbildad vet eller liknande och kunde noll om grisar, det är väl det unika).
- Kissat på ekvatorn.
- Frågat på återvinningcentral hur man ska hantera en död mås (nej, inte jag som dödat den).

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 249
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
138
Senast: Grazing
·
Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 280
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 207
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka