Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer jag helt fel ihåg att jag läste om någon som lärt sin häst lukta sig till kantareller i skogen?
Då vet du också svaret.Det som slog mig direkt var: "Var tomten full när han körde fast släden?!"
Ja, jag har jobbat i Finland och även varit i Rovaniemi
Då vet du också svaret.
Det var fantastiskt. Men nu när jag är mognare (och även har förstahandserfarenhet av dem) vill jag inte att någon elefant någonsin ska vara instängd.Jag vill vara du!!
obducerat människorSpinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort.
Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller t.o.m. kanske ingen annan gjort?
Jag kommer inte på något för egen del i ögonblicket, ska fundera lite.
Jag har alltid haft en stor fascination för elefanter och jag delar helt din uppfattning om att de inte ska hållas instängda (gäller alla djur)Det var fantastiskt. Men nu när jag är mognare (och även har förstahandserfarenhet av dem) vill jag inte att någon elefant någonsin ska vara instängd.
@Inte_Ung varför arg? Vad skulle vi göra med ägg som las försent på året för att läggas i kläckaren/ under höna tycker du? Kasta?Kom på något vad jag tror ännu ovanligare. Ätit pannkakor där äggen var fasanägg och gjort kladdkaka som innehöll fasanägg.
När? En onsdag i november, var det faktiskt. Självklart blev det bra.När har man ett behov av att tatuera sig själv? Och blev det bra?
Det har jag hört om, häftigt!Kommer jag helt fel ihåg att jag läste om någon som lärt sin häst lukta sig till kantareller i skogen?
De är precis så fantastiska som du föreställer dig och lite därtillJag har alltid haft en stor fascination för elefanter och jag delar helt din uppfattning om att de inte ska hållas instängda (gäller alla djur)
Jag vet flera som gjort det.
Det har jag också gjort flera gånger. Även hjortar.Klappat (levande) älg.
ERMAHGERD berätta mer! Mitt tonårsjag hade DÖTT för detEfterfestat med Westlife på ett hotellrum, har nog en hel del gjort men lite udda kanske.