Sovit en natt i Öjung.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är de nått som få gjort?Sovit en natt i Öjung.
Träffar dem en del på jobbet. Högst okomplicerade personer.Jag har råkat förolämpa en i Hammerfall, när vi var ute i svängen och min polare berättade för honom att "det var hon fick mig att lyssna på er" vilket förvisso var sant, i den betydelsen att jag spelat upp någon minut ur en låt för honom, men han fick det att låta som att jag frälst honom, när jag i själva verket har en ganska stor aversion mot bandet.
Åh berätta mer! Vilket drömjobb!Varit elefantskötare på cirkus.
Ja, det verkar så, stackarn skrattade åt mitt och vännens käbbelTräffar dem en del på jobbet. Högst okomplicerade personer.
Jag har sett ett lodjur ligga på klippan mitt emot tennisplan bakom Isdala i Kortedala. Mormor bodde i de höga blå husen på Kvartsekelsgatan och farmor/farfar bodde på Solståndsgatan så vi gick ofta genom den parken.Jag såg ett lodjur när jag var runt 12 år, men i princip ingen tror mig när jag berättar var :-(
Hur?Kom på en till på tema djur: Jag har haft ihjäl en mus med en morot. Det var högst oavsiktligt! Stackars lilla mus.
Ah, gått en kurs i rättsmedicin och kikat på tre döda personer därigenom vid ett seminarium. Det tillhör nog inte vardags för de flesta.obducerat människor
Skulle fylla en hink med morötter och kastade i en i farten när jag var på väg fram till hinken. Hörde då hur det rasslade till och hittade två förskrämda möss som måste ha trillat ner i hinken på något vis under nattens gång, varav den ena blivit träffad i huvudet av min morot och dött. Jag var typ 14 och fick panik, sprang därifrån och tvingade mamma att ta tag i problemetHur?
Jag har rivit mig så det blödde på en disktrasa