Vad HAR du gjort som få andra också har gjort?

Då vet du också svaret. :grin:

:rofl: Jag jobbade i Finland en sommar bla över midsommar (de vinner, det var bara jag som rörde mig i byn på midsommardagen före kl 16) samt varit på FEM i Levi (branschkonferens). De har tydligen styrt upp FEM numera med extra vakter. Det var det inte när jag var där och det var helt galet :angel: Företagen jag var med och representerade hade dessutom båset bredvid baren :D

- Blivit bestulen på saker i ett tält i Östafrika - av en apa.
- Fått höjdsjuka på en inte så hög höjd, drygt 2000 meter.
- Hjälpt en sugga att föda kultingar (jag är inte utbildad vet eller liknande och kunde noll om grisar, det är väl det unika).
- Kissat på ekvatorn.
- Frågat på återvinningcentral hur man ska hantera en död mås (nej, inte jag som dödat den).

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
145
Senast: Grazing
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 259
Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 297
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈