Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska gå och handla innan det blir varmare. Ska städa i em så kommer inte orka eller vilja handla efter det.
Har redan städat lite för att underlätta fortsatt städning.
Fast det kommer väl bli så att jag inte orkar nåt i em. :sorry:
 
Sitter och väntar på bitiba. Eftersom det förbaskade paketet väger över 20 kg måste jag vara hemma och om chauffören inte är snäll, öppna det och bära upp sand och mat en sak i taget. Kanske kan be hen att hjälpa mig med sanden, resten kan jag bära upp bit för bit.
 
Jahapp, nu får jag sms från postnord att de inte kan leverera idag. Sitter i kundtjänst för att kolla varför. Vad gäller det - efter att ha pratat mig igenom fyra robotar - det är just nu många som ringer till oss, men vi besvarar ditt samtal så fort som möjligt.....

.........

.........

.........

det är just nu många som ringer till oss men vi besvarar ditt samtal så fort som möjligt
 
SEMESTER!
1000006891.jpg
 
Fick tillslut prata med en levande(!) person. Visade sig att de inte kunde leverera pga trasigt emballage. Pratade med bitiba (extremt kortare väntetid) och de ska skicka en ersättning och packad i två paket så jag inte behöver vara hemma. Så slutet gott, allting gott. Ingenting är verkligen akut men gillar att fylla på i god tid.
 
<snip> det är just nu många som ringer till oss, men vi besvarar ditt samtal så fort som möjligt.....

.........

.........

.........

det är just nu många som ringer till oss men vi besvarar ditt samtal så fort som möjligt

Det ar mycket varre an den avskydda musikslingan som later vidrigt ... med musiken ar det lattare att stanga av hjarnan sa man kan lyssna pa bok eller film medan man gor annat samtidigt som man vantar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 498
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
310
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Födda 2022
  • Annonsera mera VII

Omröstningar

Tillbaka
Upp