Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det bara en dag kvar till semester. Det blir ändå färre och färre på jobbet. Jag är snart den handläggare som har jobbat längst och det kommer en nyexaminerad om ett par veckor = jag kommer få introducera. Samtidigt är en uppföljare sjukskriven så det är 1.5 som ska göra typ 3 personers jobb.

Det kommer vara med skräckblandad förtjusning jag återvänder efter fyra veckors semester.

🙈
 
Tömt min låda, kollat kyl och frys, packat ihop det som fanns som inte ska slängas och nu har jag det som är kvar av mitt arbetsliv efter allt för många år på ett och samma ställe i en kasse bredvid mig, i väntan på min avlösning för sista gången. Jag har nog inte fattat det riktigt än, men jag hoppas verkligen att jag inte ångra mig. :crazy:
 
1721938214211.png

Ville köpa lite färggladare ögonskugga och jag fick vad jag ville ha.
 
Nu är det bara en dag kvar till semester. Det blir ändå färre och färre på jobbet. Jag är snart den handläggare som har jobbat längst och det kommer en nyexaminerad om ett par veckor = jag kommer få introducera. Samtidigt är en uppföljare sjukskriven så det är 1.5 som ska göra typ 3 personers jobb.

Det kommer vara med skräckblandad förtjusning jag återvänder efter fyra veckors semester.

🙈
Ta hand om dig så inte du bränner ut dig och blir sjukskriven också och (den nyexade får dra 3 personers jobb... :crazy:) Tar de inte in konsulter när det är så illa? det är i T kommun du jobbar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 853

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp