Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag berättat exakt hur mycket jag hatar getingar :rage:
Jag skulle ta bort skyddspyjamasen på skotern för att kunna fota den, då bara fullkomligt väller det ut getingar - mycket arga getingar! Jag flydde som en gasell, men lyckades få ett stick på armbågen utan att gadden satt kvar (maken har kollat).
Så nu sitter jag här och har tagit medicin och haft både is och sockerbit på den lilla pricken, men armen dunkar, pirrar och har börjat svälla - fan och dubbelfan :arghh:
 
Har jag berättat exakt hur mycket jag hatar getingar :rage:
Jag skulle ta bort skyddspyjamasen på skotern för att kunna fota den, då bara fullkomligt väller det ut getingar - mycket arga getingar! Jag flydde som en gasell, men lyckades få ett stick på armbågen utan att gadden satt kvar (maken har kollat).
Så nu sitter jag här och har tagit medicin och haft både is och sockerbit på den lilla pricken, men armen dunkar, pirrar och har börjat svälla - fan och dubbelfan :arghh:
Getingar lämnar inte gadden, det är det bara bin som gör och som dör själva efter de stuckit.
 
Sambon och jag blev sugna på sushi till middag. Skulle ringa och beställa för att hinna hämta innan de stänger. Han jag pratade med måste ha trott att jag var korkad som dubbel- och trippelkollade att han uppfattat rätt, men jag är så van vid att det blir missförstånd, glöms bort något helt och hållet osv...

Stackarn. Han var riktigt trevlig. Hoppas att maten blir god också. Första gången vi testar det stället. Är också glad att det gick att ringa och beställa, för först såg det mest ut som om de hänvisade till foodora och de vägrar jag stötta.
 
Så ni vet.
 

Bifogade filer

  • IMG_1371.jpeg
    IMG_1371.jpeg
    62,2 KB · Visningar: 70
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 606
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp