Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Svettigt idag på jobbet
20240725_131059.jpg
Så det fick bli en sommar lunch bestående av grekisk yoghurt, blåbär och honung
Blåbär dock köpta
Ska vila lite
Sedan städa lite hos djuren. Och packa ner till helgens resa
 
Hemma efter en långpromenad. Mina skor är verkligen inte de bästa. Men skönt att komma ut lite. Irriterad dock att de inte hade en grej jag ville ha på Lidl. Funderar om jag orkar gå och handla i en annan Lidl.
 
Här är det aprilväder i juli. Strålande solsken och varmt ena minuten och sedan ösregn och huttrigt nästa.
 
Sitter på verandan här i mitt hus på 'min' tropiska ö i norra Australien och njuter av ett glas vin och chattar med lite vänner på Messenger. Kan höra våran lokala koala i trädet över vägen locka på honor. Vinter här nu och vi lackar mot vår.
För någon som aldrig hört hur en koala lockar på honor rekommenderar jag att youtuba det :rofl:
Jag lovar att ni inte blir besvikna !!
Jag blev lite paff för några dagar sen när min systerdotter postade bilder från din ö. (Hon var där). Jag tänkte - men vänta nu. Där bor ju Seabaz! O_o
 
Snyft jordgubbssäsongen börjar lida mot sitt slut. Istället har det börjat komma nektariner. Mmmm.
 
Måste klippa tånaglarna.
Jag har extremt svårt för det då jag inte kan bända och böja på mig.
Men fan ha råd att klippa naglarna på salong liksom
 
Joggade tre km i morse. Jag brukar inte känna sånt enormt motstånd till mina rundor så idag valde jag att tillåta mig att ta den korta rundan.
Sen var jag i väg och fixade en present till en vän jag ska och fira snart. Har förövrigt dragit på mig en klänning och DET händer inte ofta.
Vann 400:- på trav däremellan. Ingen storvinst men det är iaf vinst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 649
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
314
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp