Ja det var smått löjligt! Och lika gott till frukost idag@Linta det ser verkligen gott ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var smått löjligt! Och lika gott till frukost idag@Linta det ser verkligen gott ut
Har saknat bilder på sistone i denna tråd, ger sådan inspiration att se maten.Visa bifogad fil 13478
Gryta med sötpotatis och kikärtor mycket god!
Har saknat bilder på sistone i denna tråd, ger sådan inspiration att se maten.
Och mycket viktigt: tomat!Dagens lunch! Päron, mandel, physalis, avocado och hummus
Även bondbönor? Jag hade nog öst på med broccoli, spenat, kikärtor, och gröna ärtor.Vad gör ni vars mage inte verkar tåla bönor? Har en veganvän som har en mage som kraschar av soja och bönor/linser. Lagar ju mest vegetarisk med andra råvaror och i princip inget som ersättning....
Kikärtor, bondbönor, ärtor - allt går inte...Även bondbönor? Jag hade nog öst på med broccoli, spenat, kikärtor, och gröna ärtor.
Äsch! Tipsar om Vår Kokbok Vegan, började bläddra i den nu och det är väldigt många recept utan bönor/ärtor/linser. dom har fått ett eget kapitel men det är ju lätt att bläddra förbi.Kikärtor, bondbönor, ärtor - allt går inte...
Nötter och fröer? Seitan?Kikärtor, bondbönor, ärtor - allt går inte...
Dagens middag: Biffar gjorda på nammas formbara färs ca 2-300 g, 1 tetra mosade kidneybönor, 1 rödlök, 2 vitlöksklyftor, Baby rays barbecue sauce. Till ugnsrostad palsternacka och broccoli.
Mm. Måste köpa hem mer färs!
Så gott det ser ut! Har du stekt de svarta bönorna?Jag var för ivrig och började äta innan jag kom på att jag skulle ta kort här är i alla fall enchiladas med fyllning av svarta bönor, lök, svamp och spenat med nachochips, guacamole, salsa, några tomater och massa koriander