Vad blir det för (vegetarisk) mat?

20170517200145-88.129.249.36.JPG

Zucchiniplättar med fetaost å dill :d

@Lovisaleonora
Kylda. Finns i Gooh!-hyllan. Det är såna där som man värmer i micron och så piper de när de är klara. :)

Kollade men de fanns inte :(

Hittade dock detta märke i kyldisken och det har inte funnits på min Ica Maxi förut. Köpte Indian Curry Delicacy med någon slags sojabitar i vindaloo-sås och saffransris med russin till. Ska bli spännande! Även sugen på att testa grillspetten nästa gång det ska grillas :) allt är veganskt.

iFood.jpg

Jag råkade ramla in på Zeina's Kitchen. Så på måndag får jag hem ingredienser till en champinjonsoppa, en champinjonpasta, en jordärtskocksoppa, vegansk domoda och mesir wat. Ska bli hemskt spännande.

@niardasp Lät gott tycker jag =)

Jag har bakat en snabb bakpulverbrödbulle och gjort biff(ar) på rödbetor o vita bönor som jag snart ska äta o se om de blev nå bra =P Blir lite bladspenat och troligen lite färskost med vitlök och örter (fast tyckte smaken va klen, ska klaga) och ost till kanske...

//r

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 280
Senast: Inte_Ung
·
Mat Har emellanåt svårt för att äta kött och vill äta mer vegetariskt. Har varit vegetarian periodvis sedan jag var barn. Jag har rätt bra...
2
Svar
34
· Visningar
2 438
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
613
Senast: YlvaG
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 111
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar