Tacogratäng på formbar färs, majs, svarta bönor och tacokrydda. Kör på ett lager med paprika/chili creme fraiche och sen massa ost och tomater. Smarrigt och många matlådor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 42792
Tacogratäng på formbar färs, majs, svarta bönor och tacokrydda. Kör på ett lager med paprika/chili creme fraiche och sen massa ost och tomater. Smarrigt och många matlådor!
Tänkte på dig idag när jag började sukta efter biffarna i löksås. Tänkte lägga en matbeställning imorgon visst var det jävligt gotts recept?
Ids du länka?
Ja de var så goda! Ska göras snart igen
Här finns receptet, scrolla nedåt:
https://www.javligtgott.se/vegansk-pannbiff-med-lok-och-nagra-ord-om-min-pappa-pa-hans-63-arsdag/
Tack! Har lagt potatisgratäng i listan, tycker du det passar bäst?
Lite försenat men här är julmaten jag lagade i år! ”Köttbullar” och Jansson. Sen gjorde mamma en grönkålspaj och vi köpte VegMes rödbetssallad
Visa bifogad fil 42958
Vad kan man ta istället för potatis? Vanlig hederlig kokt potatis eller potatisklyftor. Palsternacka smakar för mycket, sötpotatis likaså, ris blir inte bra, pasta nej... Vad 17 fungerar?
@strawberrysylt Jag tyckte det! Sen föredrar jag att göra egen så kan man göra den lite friskare och ha i äpple, men det var absolut inget fel på Vegmes.