Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är verkligen supergott!Alltså jag har aldrig hört talas om att ha pressad citron och socker på. Känner mig helt förundrad.
Alltså.. Ni som menar citron och socker, hur gör ni det? Pressar ni på citron och strör över socker bara?
Får testa nästa gång jag får pannkakor!Det är verkligen supergott!
Ja, vad tycker du är det absolut godaste att ha på pannkakorna? obs att det handlar om riktiga tunna pannkakor, inte amerikanska eller banan eller blåbärs eller andra konstiga uppfinningar
Till plättar har jag antingen strösocker eller sylt och grädde, helst hjortron eller hallonsylt. Men det viktigaste är att dom är stekta i riktigt smör så att kanterna blir frasiga och underbara
Min pappa är expert på att få till dom där frasiga kanterna, jag tror att det beror på mängden smör han använder, själv är jag nog för snål.
Jag har heller aldrig hört talas om citron och socker på men fattar inte riktigt? Blir det inte rinnigt och surt?
Jag är i ditt lag. Hallonsylt ska det vara. Eller i stort sett bara rårörda hallon.Sylt av något slag. Eventuellt bara socker kan också funka...