Tydligen, har sett många recept eller folk som skrivit hur de gör...Har folk socker i smeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen, har sett många recept eller folk som skrivit hur de gör...Har folk socker i smeten?
Har folk socker i smeten?
Ja. Socker är en smakbärare som lyfter andra element.Tydligen, har sett många recept eller folk som skrivit hur de gör...
Nä!Har folk socker i smeten?
Snipp… Nej, huvva! Inte börja jämföra en köttgryta utan kakao med en köttgryta utan kakao!En köttgryta utan kakao är heller inte att jämföra med en utan.
Oh, snap!Snipp… Nej, huvva! Inte börja jämföra en köttgryta utan kakao med en köttgryta utan kakao!
Jag tycker din pondus i hur du står upp för köttgrytornas rätt till individuell särart (genom kakao) eller frånvaro därav, utan att bli jämförda sinsemellan är hedervärd!Oh, snap!
Har heller aldrig hört någon som har socker, däremot har de flesta i min krets salt i smeten. Jag har det inte, mest pga brukar glömma.Hallonsylt mixat med vispgrädde, vispad eller ovispad spelar ingen roll.
Jag gör mina pankisar salta dessutom, har aldrig socker i smeten, bara massa salt.
Ibland stekfläsk till, eller bacon om jag inte får tag i tjocka skivor...
Men vaaaa, näjje. Plättar och pannkakor är ju inte olika namn på samma sak det beror ju på storleken!Här klargörs frågan om plättar vs pannkakor en gång för alla.
https://www.instagram.com/reel/CgHFw2XKByn/?igshid=YmMyMTA2M2Y=