Utmaningstråden! (Klickeridioti)

Sv: Utmaningstråden! (Klickeridioti)

Haha, jag lyckades också bara lära lillhunden att slicka sig runt munnen. Men sen lämnade jag husse och lilleman ensamma en kväll, och tro sjutton att hunden gäspar när jag kommer hem! Suck :p

Lady_A: Ja bara vi får någonting så spelar det eg ingen roll

Har tyvärr inte fått tillbaka min kamera än och därför inte kunnat filma utmaningarna. Fortsätter filma tråden så kommer mina filmer så småningom. Duktiga era hundar är =) Devon är ju bara så söt =) Smart som en Pudel;)

Kom igen nu, du la upp första filmen under söndagen.. :D Igen. ;) Så nu vill vi ha en ny utmaning. :bump::bump:

Varför inte bara ta den som lägger upp första filmen på utmaningen :) då blir de lite spännande :)
ääh jag vet inte, vill bara ha en ny utmaning nuuuuu ;)

Ja för min del så spelar det ingen roll, tänkte bara att första veckan var det ju sagt så att den som la in första filmen på söndagen fick bestämma, men jag kan oxå tycka att den som lägger in första filmen under veckan kan få ta nästa utmaning. :laugh: vad tycker TS om det?Vad tycker ni andra? :D

KL

Jag och Camaro har börjat med klicker. Hittills har jag lyckats klicka in "buga" :D
Vi är med på nästa utmaning!

Så rolig tråd,:)
vi antar utmaningen, vems tur är det att lägga upp en ny utmaning? vi väntar spänt!:P

Indill var väl först överhuvudtaget att lägga upp ?! Vad säger TS, ska indill bestämma vad som ska göra härnäst?!:banana:

Men, mer än halva måndagen har ju gått nu, var är utmaningen!?;)
Vill sätta igång nu!

Ts verkar ha övergett tråden, jag tycker också att den som la in första filmen (dvs Indil) får bestämma! Men eftersom det redan är måndag kväll tycker jag egentligen att vem som helst kan föreslå något så att vi kan komma igång. :laugh:

Jag föreslår "kaffekokning", alltså att blåsa bubblor under vatten! Bra träning i att lägga upp vettiga förstärkningsscheman, användande av target och ett kul partytrick;)

Finns mycket bra inspiration på youtube om man vill se hur andra har lagt upp det.

Lätt det mest nödvändiga man kan lära sin hund:angel:

Snygga bubblor!:banana:

Ja det är verkligen väldigt användbart, eeh..

Vi har dock inte bubblat på något år så man kanske skulle ta och utveckla
det från valpbubbel till vuxennivå. :D

:eek: vilken utmaning :eek:

Här kommer vi behöva all hjälp vi bara kan få! Ska kolla lite på youtube sen återkommer jag nog när jag provat med Ebun:o

kl.
Eller så kan man lära hundarna att nicka och eller skaka på huvudet! :)

Måste vara en ny utmaning snart.. Enya sitter och gäspar mest hela tiden nu xD

Jag håller med, hur får man hunden att ens vilja doppa hela nosen i vattnet?, försökte lite, men min va lite skeptisk till detta! hehe:)

nu tänker jag också vara med i den här tråden, sen om jag filmar och lägger upp det får vi se, men jag och Molly ska allt anta utmaningarna. Tass kan hon redan, gäspa testade vi förut och det gick nästan direkt, så nu kör vi vattenskålen då :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 821
Senast: fixi
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 603
Övr. Hund Tycker att de var tråkigt att den tråden dog ut, så jag tänkte väcka liv i den igen. Tanken är samma som förra gången. Ett nytt trix...
Svar
4
· Visningar
661
L
Övr. Hund Uäää, bukefalister, kom med råd! Jag har kommit upp i Elit-klass med Eya, och vi har stött på problem som verkar bli värre och värre...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 077
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka