Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha, jag lyckades också bara lära lillhunden att slicka sig runt munnen. Men sen lämnade jag husse och lilleman ensamma en kväll, och tro sjutton att hunden gäspar när jag kommer hem! Suck
Lady_A: Ja bara vi får någonting så spelar det eg ingen roll
Har tyvärr inte fått tillbaka min kamera än och därför inte kunnat filma utmaningarna. Fortsätter filma tråden så kommer mina filmer så småningom. Duktiga era hundar är =) Devon är ju bara så söt =) Smart som en Pudel
Ja för min del så spelar det ingen roll, tänkte bara att första veckan var det ju sagt så att den som la in första filmen på söndagen fick bestämma, men jag kan oxå tycka att den som lägger in första filmen under veckan kan få ta nästa utmaning. vad tycker TS om det?Vad tycker ni andra?
Ts verkar ha övergett tråden, jag tycker också att den som la in första filmen (dvs Indil) får bestämma! Men eftersom det redan är måndag kväll tycker jag egentligen att vem som helst kan föreslå något så att vi kan komma igång.
Jag föreslår "kaffekokning", alltså att blåsa bubblor under vatten! Bra träning i att lägga upp vettiga förstärkningsscheman, användande av target och ett kul partytrick
Finns mycket bra inspiration på youtube om man vill se hur andra har lagt upp det.
nu tänker jag också vara med i den här tråden, sen om jag filmar och lägger upp det får vi se, men jag och Molly ska allt anta utmaningarna. Tass kan hon redan, gäspa testade vi förut och det gick nästan direkt, så nu kör vi vattenskålen då
Hundavel & Ras Haha, jag tänkte att ni får försöka reda ut den eventuella konflikten er emellan, inte valpsituationen. Jag hade varit förbannad. (aka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.