Utmaningstråden! (Klickeridioti)

Sv: Utmaningstråden! (Klickeridioti)

Men, vilken sötnos! :love:

Jag har faktiskt varken filmat eller tränat :o Det har kommit en massa andra saker för nu i veckan. Men upp med nästa utmaning nu så ska vi se om vi inte kan ta den!

Jag tror att jag var den enda som la upp igår.
Veckans utmaning blir..................... att lära hunden spela död :idea:

De kommer bli riktigt svårt för min goding, men de är något jag länge velat lära honom :laugh:

Bra utmaning :banana:

KL
Hur gör ni som för över filmer till youtube förresten? Jag har inget minneskort i telefonen och kan inte föra över allt och inte heller sladd... Brukar mmsa Facebook men jag tror inte filmerna syns för alla då. :(

Min knasboll kan buga förresten. :banana:

Åh så söt:love:

Ska försöka hinna lägga in buga-filmerna på de två som håller på att få in det trixet;)

Min ena kan redan spela död, fast hon fuskar och viftar på svansen hela tiden så kan alltid försöka få henne ligga still:idea:

Annars har jag ju 3 andra, eller ja... akitan har jag faktiskt gett upp med:o
Hittar inget som gör honom tillräckligt motiverad för att jobba överhuvudtaget:crazy::rofl:

jag tror jag ska va med denna veckan, min kan nämligen "vad gör fisken?" där han lägger sig på rygg och viftar med frambenen (fisken simmar :p ) så det lär va svårt att lära honom att ligga stilla :D

:rofl::rofl: vad gör fisken??? :rofl::rofl:

Så underbart. Det vill jag se film på!! :love:

Jag kör med kameran (=minneskort) men ljudet blir helt osynkat så därför har jag inte lagt upp nåt.

Men du kan ändra inställningarna på fb så alla ser.

:love::love: så duktig!!!!
De där med stå är så himla bra, min lilla buse hoppar gärna det och kör alla trix han kan ibland för att se vad jag vill, detta innan jag har hunnit ge kommando :D när väl kommandot kommer gör han "rätt" haha!!

Nu får vi sätta igång med död träningen!! Har inte hunnit börja än :o

kl.
Gör min plikt för att hålla tråden vid liv :)
Hade inte tänkt vara med denna veckan då det har varit mycket ändå med tentaplugg osv.
Men nu har ju ingen annan lagt upp så jag och Enya fick råplugga på att spela död nu.
Hon har iofs kunnat det halvdant tidigare, men vi har inte tränat det på minst 3 månader och då enbart från ligg. Så nu blev det lite mer avancerat :)

http://www.youtube.com/watch?v=zogp0qDIynA

KL
Jag glömde bort tricket *fy mig*

Jag har fullt upp med flytt för tillfället och är inte så fokuserad.
Får ta paus från tråden tills allt lugnat sig och jag hinner kolla hur man lägger upp filmer på youtube

antar att jag bestämmer då..?

Isåfall blir det att skaka på huvudet!

Om ni inte har sett en stor inspirationskälla än så sök på "jesse jack russel terrier" så kommer en mängd trickfilmer upp.
Tänkte att vi kan ta och beta av tricken efter varandra xD

Ja det tror jag väl.
Kul trick! Några tips på hur man får hunden att skaka på huvudet?

Öhm, så långt tänkte jag inte :p

Jag tänkte spontant "skaka bort vatten" (men bara huvudet) men jag vet inte hur Libra tänkte utmaningen?

Tipsa gärna om båda =)

Och jag tänkte spontant skaka på huvudet, te x tycker du om katter? *skak*

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 821
Senast: fixi
·
  • Låst
Tjatter Middagen är i full gång, alla pratar, skrattar och har trevligt. Speciellt @Monstermom trivs med livet. Äntligen hemma från skogarna...
65 66 67
Svar
1 326
· Visningar
49 603
Övr. Hund Tycker att de var tråkigt att den tråden dog ut, så jag tänkte väcka liv i den igen. Tanken är samma som förra gången. Ett nytt trix...
Svar
4
· Visningar
661
L
Övr. Hund Uäää, bukefalister, kom med råd! Jag har kommit upp i Elit-klass med Eya, och vi har stött på problem som verkar bli värre och värre...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
12 077
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka