Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har faktiskt varken filmat eller tränat Det har kommit en massa andra saker för nu i veckan. Men upp med nästa utmaning nu så ska vi se om vi inte kan ta den!
KL
Hur gör ni som för över filmer till youtube förresten? Jag har inget minneskort i telefonen och kan inte föra över allt och inte heller sladd... Brukar mmsa Facebook men jag tror inte filmerna syns för alla då.
Ska försöka hinna lägga in buga-filmerna på de två som håller på att få in det trixet
Min ena kan redan spela död, fast hon fuskar och viftar på svansen hela tiden så kan alltid försöka få henne ligga still
Annars har jag ju 3 andra, eller ja... akitan har jag faktiskt gett upp med
Hittar inget som gör honom tillräckligt motiverad för att jobba överhuvudtaget
jag tror jag ska va med denna veckan, min kan nämligen "vad gör fisken?" där han lägger sig på rygg och viftar med frambenen (fisken simmar ) så det lär va svårt att lära honom att ligga stilla
så duktig!!!!
De där med stå är så himla bra, min lilla buse hoppar gärna det och kör alla trix han kan ibland för att se vad jag vill, detta innan jag har hunnit ge kommando när väl kommandot kommer gör han "rätt" haha!!
Nu får vi sätta igång med död träningen!! Har inte hunnit börja än
kl.
Gör min plikt för att hålla tråden vid liv
Hade inte tänkt vara med denna veckan då det har varit mycket ändå med tentaplugg osv.
Men nu har ju ingen annan lagt upp så jag och Enya fick råplugga på att spela död nu.
Hon har iofs kunnat det halvdant tidigare, men vi har inte tränat det på minst 3 månader och då enbart från ligg. Så nu blev det lite mer avancerat
Jag har fullt upp med flytt för tillfället och är inte så fokuserad.
Får ta paus från tråden tills allt lugnat sig och jag hinner kolla hur man lägger upp filmer på youtube
Om ni inte har sett en stor inspirationskälla än så sök på "jesse jack russel terrier" så kommer en mängd trickfilmer upp.
Tänkte att vi kan ta och beta av tricken efter varandra xD
Kläder & Bli fin Jaså inte? :D
Jag la in en bild i sytråden men jag lägger in den här också, det är ingen frontbild utan sidobild, nån måtta får det väl...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.